בעקבות הקרבות: מבנה העמידה לרשות משטרת שדרות מתקן מוכן לאכלוס מיידי

מבנה נדל״ן העמידה לרשות משטרת ישראל מבנה משרדים בשטח של 3,000 מ"ר לאכלוס מיידי בשדרות, על מנת שיחליף את תחנת המשטרה בעיר שנהרסה במהלך הקרבות מול קבוצת מחבלים שהתבצרה בה. במהלך היום ביצעו עובדי החברה עבודות בנכס על מנת לאפשר כניסה מיידית

שיתוף הכתבה
המבנה שיועבר לרשות משטרת שדרות (באדיבות מבנה) המבנה שיועבר לרשות משטרת שדרות (באדיבות מבנה)

קבוצת מבנה נדל״ן העמידה לרשות משטרת ישראל מבנה לאכלוס מיידי בשדרות, על מנת שיחליף את תחנת המשטרה בעיר, שנהרסה באופן יזום לאחר הקרבות הקשים שהתנהלו בה מול קבוצת מחבלים שהתבצרה בתחנה. הנכס, שנבנה במקור כבניין משרדים, הנו בן שתי קומות, בשטח של כ-3,000 מ"ר, וישמש מתקן משטרה עבור משטרת שדרות וסביבתה.

מקבוצת מבנה נמסר כי בעקבות האירועים, הציעה הקבוצה למשטרת ישראל להכנס מיידית לנכס שבבעלותה בעיר שדרות, ולמקם בו מחדש את משרדי תחנת המשטרה של שדרות והסביבה.

במשטרה קיבלו את ההצעה ובהתאם לכך צפויים שוטרי שדרות להיכנס מיידית אל הנכס, המוכן כבר עתה למעבר, "זאת לאחר שעובדי מבנה התגייסו והגיעו מרחבי הארץ בכדי להכשיר את הבניין לכניסת צוותי המשטרה אליו, והפגינו אומץ כאשר הם ביצעו את העבודות תחת איום הרקטות, והכל כדי לאפשר כניסה לנכס עוד היום".

יוזמה זו מצטרפת ליוזמותיהן של שורה של חברות נדל"ן, בהן אמפא - יובלים , עמרם אברהם , שי-חי ועוד, המשכנות בדירות המוכנות לאכלוס ברחבי הארץ את תושבי עוטף עזה שנאלצו להתפנות מהאזור.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משטרת ישראלשדרותמבנה נדל"ןחרבות ברזל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...