מאפודים קרמיים ועד סוללות הטענה: עולם הנדל"ן מתגייס לסייע בשורת מיזמי התרמה ללוחמים

על רקע התמונה העולה מהשטח אודות מחסור בציוד לחיילי ולוחמי צה"ל, עולם העסקים והנדל"ן מתגייס לסייע, כאשר במוקד עומדים איסופי הכסף לטובת רכישת אפודים קרמיים וסוללות טעינה, וכן העמדת דירות חדשות שטרם אוכלסו עבור המפונים. בין המארגנים: עו"ד דורון אריאל, איש השיווק ניר שמול, היזם שי אלרם, עמרם אברהם ואמפא-יובלים. בואו לגלות היכן תוכלו לתרום

שיתוף הכתבה
"החיילים חייבים דחוף מטענים ניידים, פנסי ראש ואוכל עמיד" (ארכיון, שאטרסטוק)"החיילים חייבים דחוף מטענים ניידים, פנסי ראש ואוכל עמיד" (ארכיון, שאטרסטוק)

על רקע התמונה העולה מהשטח אודות מחסור בציוד לחיילי ולוחמי צה"ל, עולם העסקים והנדל"ן מתגייס לסייע בשורה של יוזמות, כאשר במוקד עומדים איסופי הכסף לטובת רכישת אפודים קרמיים וסוללות טעינה לטלפונים סלולריים. בנוסף מספר חברות נדל"ן מציעות דירות מגורים זמניות לתושבים מהעוטף. 

עו"ד דורון אריאל , בעלי משרד דורון אריאל ושות', פתח אתמול במבצע התרמה לרכישת אפודים קרמיים מבצעיים ללוחמי צה"ל. בהודעת וואטסאפ ששלח בקבוצות של בכירי ענף הנדל"ן, כתב אריאל כי "המצב הקשה מחייב את כולנו להירתם לטובת לוחמינו, לכן יצאנו בגיוס המונים לספק ללוחמים שלנו אפודים קרמיים מבצעיים". בהודעה נכתב כי המשרד עובד מול מספר ספקים, וכי מחיר כל אפוד עומד עד 2,574 שקלים, וכן כי על מי שמבקש לתרום ליחידה מסוימת מתבקש ליצור קשר עם המנהלים באופן פרטי.

תרומות ניתן להעביר לחשבון משרד עו״ד דורון אריאל ושות׳: בנק מזרחי 20, סניף 477, חשבון 500962 ע״ש עו״ד דורון אריאל ושות׳. בכל העברה בנקאית יש לשלוח אסמכתא של ההעברה הבנקאית ופרטים אישיים אל 054-8141977. כמו כן ניתן לתרום באמצעות קבוצת פייבוקס ייעודית.

גם "עמותת הפומות" אותה ייסד דניאל ויינברג, לוחם ביחידה מובחרת, אוספת תרומות לשם רכישת אפודים קרמיים ליחידות ולוחמים הפונים אליה. לדברי ויינברג, עד כה הגיעו ליחידה למעלה מ-100 בקשות לאפודים.

ניתן לתרום כל סכום ע"י העברת ביט למספר 050-9336369, או בהעברה בנקאית לחשבון: בנק 10 (לאומי),סניף 806, מס' חשבון 36425434 ע"ש עמותת הפומות (ע"ר).

קבוצת סופרין הצטרפה למאמץ, ובין היתר רכשה עשרות אפודים קרמיים הצפויים להגיע לחיילים בקו העימות. 

"סוללות הטענה חשובות לחיילים יותר מאוכל"

היזם שי הראל, בעלי קבוצת אלרם, פתח קבוצת פייבוקס לאיסוף תרומות עבור מטענים ניידים לחיילים. בקישור הפייבוקס שפתח כתב: "חברים, לחיילינו בחזית יש צורך במטענים ניידים כמו אוויר לנשימה, אנא תרמו ברוחב לב. בתקופה מאתגרת זאת נשמור על הקשר עם אהובינו בחזית". בשיחה עם מרכז הנדל"ן הוסיף הראל כי משיחותיו עם החיילים והוריהם התרשם כי "סוללות ניידות נטענות שיאפשרו להם לשמור על הקשר עם המשפחה, חשובה להם כרגע יותר מאוכל".

לתרומה בקבוצת פייבוקס ייעודית.

הכנת חבילות מזון על ידי מתנדבי עמותת שניר (אוראל ק)הכנת חבילות מזון על ידי מתנדבי עמותת שניר (אוראל ק)

קבוצת האנרגיה המתחדשת "דוראל" הודיעה כי היא תורמת ומגייסת כספים לרכישת סוללות טעינה ניידות לטלפונים סלולריים עבור הלוחמים, באמצעות ספק אשר מציע את רכישתן במחיר מופחת. החברה דואגת להטענת הסוללות לפני פיזורן לשטח. בהודעות הוואטסאפ שהפיצה החברה נכתב כי: "החיילים מתחננים לאפשר להם קשר עם המשפחות ובכלל, והמפקדים מבקשים מאתנו להעביר אליהם את המטענים בחזקת ציוד נדרש לניהול הכוחות. נשמח לעזרה נוספת".

לתרומה בביט הקליקו כאן.

חנה שוורץ, סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת אבני דרך , פתחה קבוצת פייבוקס לאיסוף תרומות עבור חיילי גדוד השריון שבו משרת בעלה. לדבריה, "החיילים חייבים דחוף מטענים ניידים, פנסי ראש ואוכל עמיד. כל תרומה תעזור לרכישת מטענים ניידים לגדוד ולפנסי ראש".

לתרומות ניתן לפנות אישית לשוורץ בטלפון: 054-6136860, או לתרום באמצעות קבוצת הפייבוקס.

דירות חדשות לארוח המפונים

חברת עמרם אברהם מציעה 16 דירות לשימוש משפחות מעוטף עזה לכל משך המלחמה. הדירות חדשות, ממוזגות עם מטבחון - אך לא כוללות ריהוט וציוד. הדירות בשכונת רובע הברון בפרדס חנה - כרכור. למעוניינים נא לצור קשר עם אחד מהבאים: עומרית 050-2526574 או אתי 052-6360044.

חברת  אמפא - יובלים מציעה גם היא למפוני הדרום מספר דירות ביישוב צור יצחק. לפרטים נוספים אפשר לפנות לאסף כהנר בטלפון 054-246500. 

חמ"ל סיוע וקבוצות וואטסאפ

עמותת שניר ביוזמת איש השיווק הוותיק ניר שמול, פתחה במבצע מיוחד לאיסוף תרומות ומוצרי בסיס למען התושבים והלוחמים. כאן ניתן לתרום. כמו כן פתחה העמותה 7 קבוצות וואטסאפ תחת השם "המלאכים של שניר", במסגרת זו כל קבוצה תטפל בנושא אחר, כמו: קבוצה שמטפלת בתחום בריאות הנפש ובטראומה - אנשי מקצוע, קבוצה לאיסוף מוצרי תינוקות, קבוצה לשינוע ואירוח משפחות, קבוצת סיוע וחבילות לחיילים שנקראו לצו 8 וקבוצות לגיוס מתנדבים מאזורים שונים בארץ. 

לדברי שמול, "החלטנו לפתוח חמ"ל סיוע לתושבי הדרום וקו הלחימה, בעקבות פניות רבות אלינו שהחלו לזרום מאזרחים וחיילים. אנו מעמידים לפעילות זו את אנשי המקצוע שלנו, התשתיות הארגוניות והיכולות הלוגיסטיות שברשותנו,  לסיוע ותמיכה לכל מי שצריך".

קבוצת רם אדרת ומשפחות העובדים התנדבו אתמול לחלק כריכים ופירות לחיילים ולמילואימניקים. הם הגיעו למשרדי החברה לארוז ונסעו אחר כך יחד לחלק את המשלוחים. 

רמי צרפתי מבעלי קבוצת רמי צרפתי יחד עם ראש מועצה אזורית נחל שורק שי רייכנר, הרב הראשי של יד בנימין יוסף אלנקווה פתחו בתחנת הדלק בכניסה ליישוב יד בנימין דוכן לאיסוף תרומות, מטענים ושתייה וכן להכנת כריכים. לדבריהם מחר תופעל גם סטקייה ניידת. הדוכן ייפתח מחר בשעה 10 בבוקר.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ניר שמולצה"לתרומהדורון אריאלעוטף עזהחנה שוורץשי אלרם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...