אזורים ושלום את נתן הגיעו לרוב לקידום 80 דירות במקום 32 ליד אוניברסיטת ת"א

מדובר בפרויקט הריסה ובנייה בין הרחובות איינשטיין וברגסון, לא רחוק מקניון רמת אביב, במסגרתו ייבנו 2 בניינים בני 8 ו-9 קומות. במקביל הודיעה אזורים על הוצאת הודעות לפינוי הדירות בפרויקט ברמז 8, בו ייהרסו 14 יח"ד ויבנו 24 יח"ד

שיתוף הכתבה
איל טישל (ינאי אלפסי)איל טישל (ינאי אלפסי)

החברות "אזורים" ו" שלום את נתן " הודיעו היום (ג') כי הגיעו לרוב הדרוש לקידום פרויקט התחדשות עירונית הריסה ובנייה ברחוב איינשטיין 19 בתל אביב. הפרויקט ממוקם בין הרחובות איינשטיין וברגסון, ובמרחק קצר מאוניברסיטת תל אביב, קניון רמת אביב, ומתחנת הרכבת תל אביב האוניברסיטה.

במסגרת הפרויקט ייהרסו 2 בניינים קיימים בהם 32 יחידות דיור, ומבקומם ייבנו 2 בניינים חדשים בני 8 ו-9 קומות, ובהם 80 יח"ד. בעלי הדירות הקיימים יקבלו במסגרת הפרויקט יח"ד עם מרפסות ומרחב מוגן, חניות בחניון תת קרקעי ושטחים בקומת הקרקע לרווחתם ולטובת פיתוח סביבתי. 

חברת אזורים מיוצגת בפרויקט על ידי עו"ד יומי נחמן ממשרד עוה"ד מ. פירון ושות' ובעלי הדירות מיוצגים על ידי משרד עו"ד דן הלפרט . תכנון הפרויקט מבוצע על ידי משרד האדריכלים אתגר נול. 

סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אזורים, איל טישל, אמר היום כי "חברת אזורים ממשיכה את מהפכת ההתחדשות העירונית בצפון העיר תל אביב, עם 2 פרויקטים חדשים בשלבי ביצוע ותכנון שונים, רמז 8 ואיינשטיין 19, הפרויקטים מצטרפים לפעילות ענפה בעיר של חברת אזורים שתמשיך להעניק פתרונות דיור מתקדמים ותשפר את איכות חייהם של הדיירים".

מנכ"לית ובעלים בחברת שלום את נתן , עדית גבע, אמרה כי "אנו שמחים לצרף את פרויקט איינשטיין 19 אשר נחתם בשיתוף עם חברת אזורים. הפרויקט מצטרף לפרויקט נוסף של החברה באיינשטיין 29-39 באותו מתחם. חברת שלום את נתן גאה להאיץ את הפרויקט ולהוביל אותו קדימה יחד עם חברת אזורים".

הדמיה של פרויקט רמז 8 (דאובר אדריכלים)הדמיה של פרויקט רמז 8 (דאובר אדריכלים)

במקביל, הודיעה היום חברת "אזורים" על הוצאת הודעות לפינוי הדירות בפרויקט רמז 8, אותו היא מובילה בשיתוף עם חברת "תל דן". הפרויקט ממוקם בין הרחובות ארלוזורוב וז'בוטינסקי, בקרבת כיכר המדינה, ומקומות בילוי וקניות, וכן בסמוך לקו הכחול של הרכבת הקלה שצפוי להיפתח במהלך 2028.

במסגרת הפרויקט, שהתקבל בו כבר היתר בנייה, ייהרסו 14 יח"ד קיימות ויבנו 24 יח"ד חדשות בבניין בן 7 קומות. משרד עו"ד המייצג את אזורים בפרויקט הוא אברהם ללום, ומשרד עו"ד המייצג את בעלי הדירות הוא משרד קרן, כהן בלחרסקי. תכנון הפרויקט מבוצע על ידי משרד דאובר אדריכלים.  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםשלום את נתןהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...