קבוצת מבנה תאמץ את מועדון הכדורגל הפועל פתח תקווה: "חיבור מרגש"

קבוצת הנדל"ן תשמש כנותנת החסות הראשית של המועדון בשלוש השנים הקרובות, והלוגו של מבנה יופיע במרכז המדים של הקבוצה, שתשחק העונה בליגת העל אחרי 8 שנים

שיתוף הכתבה
קהל באצטדיון המושבה (אסף הופמן, הפועל מבנה פתח תקוה)קהל באצטדיון המושבה (אסף הופמן, הפועל מבנה פתח תקוה)

מועדון הכדורגל הפועל פתח תקוה וקבוצת הנדל"ן "מבנה", הודיעו היום (ב') על שיתוף פעולה, במסגרתו תשמש קבוצת מבנה כנותנת החסות הראשית של המועדון בשלוש השנים הקרובות, עד לסיום עונת 2025/26.  לוגו קבוצת מבנה יופיע במרכז המדים של הפועל פתח תקוה, שהעפילה השנה לליגת העל לאחר 8 שנים, כאשר שם הקבוצה ייקרא מהיום בפרסומים הרשמיים של המועדון "הפועל מבנה פתח תקוה".

קבוצת מבנה מסרה כי היא "גאה על החיבור המרגש עם מועדון כדורגל בליגה הבכירה בישראל, מועדון אייקוני בכדורגל הישראלי עם עבר מפואר ועתיד מבטיח לא פחות. בפתחה של עונת הכדורגל החדשה, קבוצת מבנה מאחלת למועדון ולכל אוהדיו בישראל עונה מוצלחת, ובטוחה שיחד נגיע לכל פסגה אפשרית". 

"הרצון של קבוצת מבנה להיות שותפה לדרך שהמועדון עובר זו הבעת אמון וכבוד גדול לנו כמועדון ולדרך שאנו עושים בשנים האחרונות", אמר מנכ"ל הפועל מבנה פתח תקוה, אבי יחיאל. "יש לא מעט מן המשותף בין קבוצת מבנה להפועל פתח תקוה – השורשיות, ההתמדה והאמונה בחריצות הם הבסיס שלנו וגם של קבוצת מבנה. למרות האתגרים היום יומיים אנחנו ממשכים לבנות להפועל פ״ת הווה ועתיד מבטיחים".

"מבנה ממשיכה להתרחב לתחומי עשייה נוספים ושמחה לקחת חלק בהצלחה הכחולה של הפועל פ"ת בכדורגל. כחברה שמאמינה בחשיבותם של אנשים וקהילות", אמרה יעל פרי, סמנכ"לית השיווק של קבוצת מבנה. "אנו רואים בשיתוף הפעולה הזה מצע לצמיחה משותפת תוך מעורבות בחיי הקהילה ותרומה לאוכלוסיות השונות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פתח תקווהיעל פריחסותמבנההפועל פתח תקווה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...