צפו: החלו העבודות בהרצליה פיתוח בפרויקט שיכלול 90 יח"ד לצד 25 אלף מ"ר למסחר

פרסום ראשון: ראש עיריית הרצליה הגיע לשטח הפרויקט של מבטח שמיר ויוניון ליב ברחוב המנופים 5-3 ומסר ליזמים את היתר תחילת העבודות על הפרויקט שיכלול מבנה בן 16 קומות שיכלול 92 יח"ד של 50 מ"ר ליחידה להשכרה ארוכת טווח

שיתוף הכתבה
תחילת עבודות ההריסה בפרויקט בהרצליה (באדיבות מבטח שמיר) תחילת עבודות ההריסה בפרויקט בהרצליה (באדיבות מבטח שמיר)

עיריית הרצליה נתנה שלשום היתרי הריסה ואישור תחילת עבודות להריסת שני מבני מסחר  והקמת  הפרויקט של התוכנית שאושרה ב-2021, של יוניון לייב, מבית יוניון מוטורס, ומבטח שמיר. כמו כן החלו ההריסות. במסגרת התוכנית ייבנה מבנה בן 16 קומות הכולל 23,000 מ"ר תעסוקה, 1,600 מ"ר שטחי מסחר, ושטחי ציבור בשילוב של 92 יחידות דיור לשכירות ארוכת טווח - שיהיו בבעלות יוניון.  ראש עיריית הרצליה, משה פדלון,  הגיש את ההיתר אישית ליזמים, מאיר שמיר, מנכ"ל מבטח שמיר, וג'ורג' חורש, הבעלים של יוניון ליב, בטקס שנערך שלשום. שלשום נהרס מבנה אחד ומבנה נוסף שצפוי להיהרס הוא המבנה הקודם של חברת הריהוט טולמנס. 

92 יחידות הדיור יהיו במתכונת יחידות מיקרו בשטח ממוצע של 50 מ"ר ליחידה וכ-8,000 מ"ר מרתפי חניה על מקרקעין. מבטח שמיר מכרה בינואר השנה את כל הזכויות ליחידות הדיור לטובת שכירות לחברת יוניון ליב מקבוצת יוניון מוטורוס. מדובר במדיניות של עיריית הרצלייה שמאפשרת לבנות באזור התעסוקה של העיר דירות למגורים. 

עלויות הקמת הפרויקט צפויות להסתכם בכ- 300 מיליוני ש"ח. חלקה של מבטח שמיר בעלויות ההקמה צפוי לעמוד על כ- 200 מיליוני ש"ח. מימון העסקה יבוצע באמצעות הון עצמי בהיקף מוערך של 70 מיליון שקל והיתרה באמצעות מימון בנקאי סגור ,Non Recourse שכבר קיבל אישור עקרוני. אבנר ישר ויוני גרוסווסר הם האדריכלים של הפרויקט והצפי לסיומו הוא בתחילת 2027.

ראש העיר בישר רשמית לנציגי החברות כי הוא נותן אישור הריסה לשני מבני המסחר הישנים ולחניה עילית על שטח 6 דונמים. מיד עם סיום הברכות, "בייס פייל" חברת בת של אשטרום קבלנות, הנחתה את ה- D-9 שהובא לשטח להתחיל את הריסת המבנים הישנים. באירוע נכחו גם נציגי משרד עורכי הדין קרן-בצר, האדריכלים ממשרד א. ישר אדריכלים , והמשרד המפקח שלו מור יוסף.

צפו בתחילת עבודות ההריסה בפרויקט: 

 

יוניון ליב הינה זרוע מגורים של יוניון מוטורס ומנוהלת על ידי עו"ד אמיר שוהם. הזרוע הוקמה במרץ השנה ,ומיועדת לדיור להשכרה לטווח ארוך. יוניון ליב מייעדת את כלל הדירות בפרויקט לשכירות ארוכת טווח. יוניון תהיה הבעלים היחידים של הדירות בקבוצה ומתעתדת להקים 1,000 יחידות דיור להשכרה בחמש השנים הקרובות וכן ליצור סינרגיה ליתר פעילויות קבוצת יוניון שבבעלות משפחת חורש המחזיקה בישראל בחלק מהמותגים: טויוטה, לקסוס, ג'ילי, H&M, סופר פארם ועוד.

(באדיבות מבטח שמיר) קבלת אישור העבודות לפרויקט (באדיבות מבטח שמיר) קבלת אישור העבודות לפרויקט

חלקה של מבטח שמיר בפרויקט עלה מ-38% ל-57% לאחר שרכשה גם כן בינואר השנה חלקים מזכויות בעלי החלקות הגובלות בשטחי התעסוקה בפרויקט, בהסכם מכר מזומן והסכמי קומבינציה לרכישת חלקים מזכויותיהם בשטחי התעסוקה בתמורה לשירותי בניה והיקף זכויותיה בשטחי התעסוקה בפרויקט.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרצליהיוניון לייבמבטח שמיר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...