אאורה תקצה מניות לכלל ביטוח בתמורה מיידית של 49 מיליון שקל

במסגרת ההסכם, תקצה אאורה לכלל ביטוח כ-6.47 מיליון מניות במחיר של 7.55 שקל למניה וכן 3.235 מיליון אופציות למניות, לתקופה של שנתיים. מימוש מלא של האופציות יכניס לחברה 27.5 מיליון שקל נוספים, ובסך הכל כ-76 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל אאורה (ראובן קפוצינסקי)יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל אאורה (ראובן קפוצינסקי)

חברת אאורה השקעות מדווחת היום (ג') על הסכם עם כלל ביטוח, לפיו אאורה תקצה לכלל מניות בתמורה מיידית של כ-49 מיליון ש״ח ובמימוש מלא של האופציות תמורת 27.5 מיליון ש״ח נוספים, וסה״כ כ-76.5 מיליון ש״ח. 

במסגרת ההסכם, תקצה אאורה לכלל ביטוח 6,470,000 מניות במחיר של 7.55 ש״ח למניה וכן 3,235,000 אופציות למניות, במחיר מימוש של 8.5 ש״ח למניה, לתקופה של שנתיים. התמורה המיידית לאאורה הינה בסך של כ-49 מיליון ש״ח (תמורת 2.46% מהון החברה), ומימוש מלא של האופציות למניות יכניס לחברה תמורה נוספת של 27.5 מיליון שקל (1.2% מהון החברה) ובסה״כ - 76.5 מיליון ש״ח. עם מימוש מלא של האופציות שהוקצו ויוקצו לכלל ביטוח היא תהפוך לבעלת עניין בחברה (5%), בהשקעה כוללת של 110 מיליון שקל.

לפני מספר חודשים הודיעה אאורה על הסכם אסטרטגי עם חברת הפניקס, במסגרתו הפניקס העמידה הון עצמי בשני פרויקטים והזרימה לאאורה 120.5 מיליון שקל. בנוסף, הפניקס צפויה להשלים בשנה הקרובה השקעת הון עצמי בשני פרויקטים נוספים סך של כ-230 מיליון שקל וסה"כ כ-350 מיליון שקל. להפניקס זכות קדימה להעמיד הון עצמי בסך כ-250 מיליון שקל נוספים למגה פרויקט חמישי – כך שמימוש מלא של ההסכם הוא בהיקף כולל של כ-600 מיליון שקל. יש לציין כי גם חברת הביטוח מנורה היא משקיעה מובילה באאורה עם החזקה של 12% ובית השקעות מור עם החזקה של 6%. את העסקה ליוו דיסקונט קפיטל חיתום.

החברה מעריכה כי ההסכם האמור ומימושו יסייעו לה בקידום והרחבת פעילותה תוך שיפור היחסים הפיננסיים וחיזוק איתנותה הפיננסית של החברה וכן יקטינו את היקף גיוס החוב הנדרש לצרכי פעילותה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהכלל ביטוחמניותהפניקס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...