עיריית רמת גן הרסה את ביתו של עבריין מוכר בעיר

מפקחים מטעם הוועדה המקומית ברמת גן הרסו הבוקר מבנה לא חוקי בשדרות הנרקיסים בעיר בליווי כוחות משטרה ויס"מ, שבו התגורר איתי חכם, ששמו נקשר בסכסוך העבריינים בעיר. זאת מתוקף צו הריסה מנהלי שהוצא לאחרונה

שיתוף הכתבה
הריסת הנכס בשדרות הנרקיסים ברמת גן (דוברות עיריית רמת גן)הריסת הנכס בשדרות הנרקיסים ברמת גן (דוברות עיריית רמת גן)

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה רמת גן, הרסה אתמול נכס בשדרות הנרקיסים ברמת גן. בנכס התגורר איתי חכם, ששמו נקשר בסכסך העבריירנים בעיר. ההריסה בוצעה מתוקף צו הריסה מנהלי שהוצא ב-28 ביוני האחרון. משך ההריסה נמשך פחות מהמתוכנן, היות שהבעלים הרסו בעצמם חלק מהרכיבים המוזכרים בצו, כך שהוועדה רק השלימה את ההריסה.

מדובר במבנה בבנייה קלה עם גג מחומר פאנל מבודד ורצפת עץ בשטח 9.83 מ"ר וכן בגדר על גדר בנויה (בגובה 1.65 מטר) עם לוחות עץ על גבי קונסטרקציות פלדה באורך 13 מטר ובגובה 1.5מטרים. בצו ההריסה נכתב כי העבודה האסורה לא הסתיימה ואינה משמשת למגורים וכי לא חלפו יותר משישה חודשים מיום שהסתיימה העבודה האסורה.

בתחילת יוני פנתה עיריית רמת גן, במעמד צד אחד, לבית משפט לעניינים  מקומיים ברמת גן בבקשה לקבלת צו חיפוש (כניסה למקרקעין) והבקשה נדחתה. זאת בעקבות פניות תושבים לעירייה לאכוף את עבירות הבנייה כדי להרחיק את הפשיעה מהשכונה. עיריית רמת גן ערערה על דחיית הבקשה לבית המשפט המחוזי, והאחרון החליט לפני כשבוע לאשר את הבקשה ונתן צו חיפוש. 

הפשיטה על הבית לפני כשבוע וחצי (דוברות עיריית רמת גן)הפשיטה על הבית לפני כשבוע וחצי (דוברות עיריית רמת גן)

בחודש יוני נערכו שלושה ניסיונות לחסל את חכם בשדרות הנרקיסים. בתחילת יוני היה ירי לעבר הבית ברחוב, כשבוע לאחר מכן נזרק רימון לעבר בית אחר, וכמה ימים לאחר מכן התקבל דיווח במשטרה  על ירי ברחוב. לא היו אבידות בנפש. בתחילת יוני גם התפוצץ מטען חבלה מחוץ לביתו של אביו של חכם. 

שלשום בלילה הונח מטען חבלה בסמוך לפיצוציה ברחוב בר כוכבא בבני ברק, השייכת לאביו של נאור סוכר, ששמו נקשר בניסיונות החיסול. סוכר נעצר לפני כשבועיים עם שניים ממקורביו בחשד ששכר דירה בכרם התימנים בתל אביב והקים בה מעבדת נפץ. 

ההריסה בוצעה בסיוע משטרת ישראל, השיטור העירוני, יס"מ, פורץ עירוני, כלבנים מהווטרינריה העירונית, ומפקחי האכיפה מטעם הוועדה המקומית.

לדברי העירייה, היא "פועלת באופן נחוש וענייני, בהתאם לסמכויות הקבועות בחוק, ביחס לאכיפת עבירות בנייה, כך נהגה תמיד, וגם במקרה זה בו אותרו עברות בנייה חדשות, בגינן ניתן לפעול בהליך מנהלי מהיר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המקומית לתכנון ובנייהעבירות בנייהרמת גןפשע מאורגן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...