בחשד לעבירות בנייה: פשיטה על בית של עבריין מוכר ברמת גן

פקחים של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה רמת גן, בליווי משטרת ישראל והפיקוח העירוני, פשטו על נכס בשדרות הנרקיסים בעיר, בעקבות חשד כי הדייר, ששמו נקשר בסכסוך עבריינים, השתלט עליו וביצע בו עבירות בנייה

שיתוף הכתבה
הפשיטה על הבית בשדרות הנרקיסים (דוברות עיריית רמת גן) הפשיטה על הבית בשדרות הנרקיסים (דוברות עיריית רמת גן)

פקחי האכיפה על הבנייה מטעם הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה רמת גן, הגיעו אתמול (ג') בליווי משטרת ישראל והפיקוח העירוני לנכס בשדרות הנרקיסים בעיר שבו מתגורר עבריין מוכר למשטרה. הפשיטה נבעה מחשד כי בנכס זה מתבצעות עבירות בנייה, לאחר שנטען כי הדייר (ששמו נקשר בסכסוך העבריינים של רמת גן),השתלט עליו באופן לא חוקי וביצע בו עבירות בנייה. 

בתחילת החודש פנתה עיריית רמת גן, במעמד צד אחד, לבית משפט לעניינים  מקומיים ברמת גן בבקשה לקבלת צו חיפוש (כניסה למקרקעין) והבקשה נדחתה. זאת בעקבות פניות לעירייה לאכוף את עבירות הבנייה כדי להרחיק את הפשיעה מהשכונה, לדברי גורמים בעירייה. 

עיריית רמת גן ערערה על דחיית הבקשה לבית המשפט המחוזי, והאחרון החליט לאשר את הבקשה ונתן צו חיפוש. על הטלת הצו הוטל איסור פרסום לבקשת העירייה כדי לאפשר את מימושו באופן מיטבי. אתמול כאמור, מימשה העירייה את הצו והגיעה לבצע בדיקות בנכס. 

בחודש האחרון נערכו שלושה ניסיונות חיסול בשדרות הנרקיסים. בתחילת החודש היה ירי לעבר הבית ברחוב, כשבוע לאחר מכן נזרק רימון לעבר בית אחר, וכמה ימים לאחר מכן התקבל דיווח במשטרה  על ירי ברחוב. לא היו אבידות בנפש. בתחילת החודש התפוצץ גם מטען חבלה ברמת גן.

לדברי גורמים בעירייה, "התחושה הייתה שלא עשו כלום, אך נעשו פעולות שהיו תחת צו איסור פרסום. פעילות העירייה בנושא תימשך בנחישות וללא פשרות - כפי שנהגה עד כה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המקומית לתכנון ובנייה רמת גןעבירות בנייהרמת גןאכיפה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...