בהשקעה של 1.5 מיליארד שקל: דן תקים מגדל בן 70 קומות בבורסה

דן נדל"ן הודיעה כי התקשרה עם רוב בעלי הנכסים בלב מתחם הבורסה ברמת גן, לטובת קידום התוכנית רחבת ההיקף, על פני יותר מ-5 דונם, במסגרתה יוקם מגדל עירוב שימושים ובו כ-150,000 מ"ר של שטחי משרדים ומסחר, לצד פיתוח שטחים ציבוריים פתוחים

שיתוף הכתבה
מנכ"ל קבוצת דן אופיר קרני, על רקע הדמיה של הפרויקט בבורסה (יונתן בלום, קסם הדמיות. משרד אדריכלים מילוסלבסקי) מנכ"ל קבוצת דן אופיר קרני, על רקע הדמיה של הפרויקט בבורסה (יונתן בלום, קסם הדמיות. משרד אדריכלים מילוסלבסקי)

דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת דן תחבורה, הודיעה כי התקשרה לאחרונה עם רוב בעלי הנכסים (לצורך הגשת התב"ע) בלב מתחם הבורסה ברמת גן - ברחובות: בצלאל, הרקון, מנחם בגין והיצירה - לטובת קידום תוכנית בינוי רחבת היקף על פני למעלה מ-5 דונמים, בהשקעה של כ-1.5 מיליארד שקלים.

על פי התוכנית אותה מקדם משרד האדריכלים מילוסלבסקי ( תב"ע ותכנון הפרויקט שיקודמו במסגרת תוכנית המתאר למתחם הבורסה),יוקם במתחם מגדל עירוב שימושים הכולל משרדים ומסחר אשר יתנשא לגובה 70 קומות ובו כ-150,000 מ"ר של שטחי משרדים ומסחר. לצד המגדל ימשיך פיתוח השטחים הציבוריים הפתוחים לטובת מתחם הבורסה, שיתחברו לשטחים נוספים שאותם מפתחת עיריית רמת גן. בהמשך ייחתם הסכם קומבינציה בין הבעלים לדן.

מדן נמסר כי כיום מחזיקים במתחם כ-70 בעלי נכסים, ורובם חתמו מול החברה. את בעלי הנכסים מייצג משרד עו"ד נשיץ-ברנדס.  

דן נמצאת בימים אלו בקידום של פרויקטים נוספים בשני מתחמים בבורסה בשטח כולל של כ-50,000 מ"ר של שטחי משרדים ומסחר: העצמת זכויות במגדל שאפ יחד עם הבנק הבינלאומי, פרויקט שבו היא מחזיקה ב50% מהזכויות, ופרויקט על מגרש נוסף. 

רק השבוע דיווחה דן נדל"ן על פרויקט ראשון עם יעז ואדרום ביד אליהו בת"א, לבניית 98 דירות במקום כ-30 קיימות בהשקעה של 197 מיליון שקל. בשנים האחרונות קידמה דן פרויקטים יזמיים רבים באזור המרכז, לרבות פרויקט LYFE בבני ברק בשיתוף עם חברת אשטרום , הכולל שני מגדלים עם כ-110,000 מ"ר תעסוקה וכ-5,000 מ"ר מסחר. בנוסף מכרה ברמת גן את המרכז המסחרי בפסגת דן ב-58 מיליון שקל בתחילת השנה. 

בין בעליה של קבוצת דן תחבורה נמצאת קבוצת ווליו בייס Value Base וקרן התשתיות LBH ,שבה שותפים עופר לינצבסקי, שמעון בן חמו, ו-ווליו בייס מיזוגים שבניהול יאיר אפרתי.

אופיר קרני, מנכ"ל קבוצת דן, מסר: "החברה רואה במתחם הבורסה ברמת גן מיקום אסטרטגי, וזאת בין היתר נוכח העובדה שעיריית רמת גן הצהירה  בתוכנית המתאר רג\1800 (תוכנית מתחם הבורסה),כי במסגרת השינוי ומתיחת הפנים שתעבור הבורסה יורחבו ויוגדלו בה זכויות הבניה במטרה להפוך למתחם איכותי הכולל מגורים, פנאי ותרבות לצד תעסוקה ומסחר. לאור זאת ממשיכה החברה להשקיע ולהרחיב את פעילותה במתחם ולקדם תוכניות נוספות, והגדלת זכויות בנכסים שבהם היא מחזיקה בבלעדיות ובשותפויות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מילוסלבסקי אדריכליםדן נדל"ןרמת גןהבורסהדן תחבורה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...