דן נדל"ן מוכרת את המרכז המסחרי בפסגת דן ברמת גן תמורת 58 מיליון שקל

המתחם, על ציר זב'וטינסקי, כולל 2,200 מ"ר בשתי קומות, ונמכר למשקיע פרטי. העסקה משקפת מחיר של כ-26 אלף שקל למ"ר מסחרי. שוכרי העוגן במתחם כוללים את שירותי בריאות כללית, סופר פארם, שופרסל וגלידה גולדה, לפי כ-120 שקל למ"ר בממוצע

שיתוף הכתבה
שמואל רפאלי ועופר זילביגר וברקע פסגת דן רמת גן (קבוצת דן ואילן ספירא)שמואל רפאלי ועופר זילביגר וברקע פסגת דן רמת גן (קבוצת דן ואילן ספירא)

דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת דן תחבורה ציבורית, היוזמת ומקדמת פרויקטים למגורים ומסחר, חתמה על הסכם למכירת המתחם המסחרי שבבעלותה, הממוקם בצמוד למגדל פסגת דן על ציר ז'בוטינסקי ברמת גן, שקיבל אישור אכלוס רק לפני כשנתיים - תמורת 58 מיליון שקל. המתחם כולל 2,200 מ"ר מסחר בשתי קומות ונמכר למשקיע פרטי. העסקה משקפת מחיר של כ-26 אלף שקל למ"ר מסחרי. בעסקה כלולים גם שטחי חניה תת-קרקעית הכוללים 70 חניות. המגדל מתנשא כולל 40 קומות שבהן 195 דירות מגורים. 

המרכז המסחרי, וכן מגדל המגורים, תוכננו על ידי משרד יסקי מור סיוון. מאז שניהלה דן נדל"ן את הנכס המניב וחתמה על חוזים ארוכי טווח עם כמה שוכרי עוגן, כמו קופת חולים כללית, סופר פארם, שופרסל וגלידה גולדה, לפי כ-120 שקל בממוצע למ"ר. רק לפני כשנה חידשה דן נדל"ן את החוזים עם כללית, סופר פארם ועוד. במסגרת ההסכמים, שוכרת כללית שטח של 913 מ"ר ל-24 שנה, וסופר פארם שוכרת שטח של 510 מ"ר ל-24 שנה.

בתחום המגורים והמסחר, קידמה דן נדל"ן בשנים האחרונות פרויקטים יזמיים רבים באזור המרכז, ויש לה כיום צבר פרויקטים שכוללים מאות מ"ר לתעסוקה ומסחר וכ-6,000 יחידות דיור, במסגרת תחום ההתחדשות העירונית שאליו נכנסה בשנים האחרונות. בין היתר, פרויקט היוקרה ארלוזורוב 17 בתל אביב שבו מכרה באחרונה פנטהוז תמורת 58 מיליון שקל, שיכון דן ועוד. עוד החברה קיבלה אישור בנובמבר לבניית 1,400 יחידות דיור בחדרה, בפרויקט התחדשות עירונית עם פרקש ורוטשטיין

מהיו"רים של קבוצת דן, עופר זילביגר ושמואל רפאלי, נמסר כי, "המתחם, שהוא חלק מקומפלקס פסגת דן, תוכנן כך שיאפשר מחד גישה נוחה לכל השירותים שהוא מציע – בריאות, מסחר ופנאי לקהל הרחב, ומאידך לשרת את דייריו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דן נדל"ןפסגת דןעופר זילברגשמואל רפאלינדל"ן מניב ברמת גן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...