בצל ההאטה ומשבר הקורונה: טופס 4 למגדל המגורים "פסגת דן" ברמת גן

מדובר בפרויקט בן 40 קומות שהקימה חברת דן נדל"ן, וזכה לאחרונה לאישור אכלוס מטעם הוועדה המקומית לתכנון ובנייה

שיתוף הכתבה
פרויקט פסגת דן ברמת גן (חיים אייז)פרויקט פסגת דן ברמת גן (חיים אייז)

אישור אכלוס גם בזמן מגפת הקורונה: חברת דן נדל"ן הודיעה הבוקר (א') כי זכתה לטופס 4 מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברמת גן, עבור פרויקט "פסגת דן" שהקימה בעיר, ברחוב ז'בוטינסקי. מדובר בבניין מגורים בן 40 קומות ו-195 יחידות דיור.

כידוע, אחד הקשיים הגדולים שמולם ניצבות חברות הבנייה בימים אלו הוא קבלת טופס 4 מהרשות המקומית, בין היתר משום שרשויות מקומיות רבות פועלות במתכונת מצומצמת מאוד תחת מגבלות המדינה במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. הנחיות מנהל התכנון שפורסמו לפני כמה שבועות, ואשר נכתבו גם כהמלצה לוועדות המקומיות, אפשרו בכל זאת עבודה תחת הנחיות משרד הבריאות – שמאפשרת בין היתר גם מתן אישור לטופס 4, טופס האכלוס לפרויקטים חדשים.

פרויקט "פסגת דן"פרויקט "פסגת דן"

את מגדל "פסגת דן" תכנן משרד האדריכלים המוביל יסקי-מור-סיון, ועל הבנייה הייתה אמונה חברת דניה סיבוס . הוא ממוקם בין שתי תחנות הרכבת הקלה המתוכננות על ציר ז'בוטינסקי, תחנת ביאליק ותחנת בן גוריון, ובמרחק הליכה מתחנת הרכבת תל אביב סבידור מרכז, ממרכזי העסקים והפנאי של הבורסה ברמת גן וממתחם ה-BBC בבני ברק. אכלוסן של 195 יחידות הדיור בפרויקט יחל בשבוע הבא, ויימשך כמה שבועות.

אכלוס הדירות אינו פשוט בימים אלו של מגפת הקורונה, אך אנו זמינים ועובדים כרגיל לטובתם של הרוכשים. אנו מעריכים את מאמציה של עיריית רמת גן לאישור טופס אכלוס למגדל בימים לא פשוטים אלו"

חברת דן נדל"ן מקימה בימים אלו שלושה מגדלי משרדים ומסחר בני 40 קומות, בשטח של כ-200,000 מ"ר במתחם BBC בבני ברק. לפני כשנה היא השלימה את הקמת פרויקט הדגל שלה, מגדל "ארלוזורוב 17" בלב תל אביב, הכולל 29 קומות.

"הרוכשים יודעים להעריך את הנגישות, אך מה שמשך את רובם לא פחות הוא גם התכנון הפנימי של הדירות, המאפשר נוף מרהיב מתוך הדירות לפארק הירקון ולים (החל מקומה 16),וכמובן הקרבה הרבה לתל אביב", אומרת מנהלת השיווק והמכירות של "דן נדל"ן", דולי אלרום. "אכלוס הדירות אינו פשוט בימים אלו של מגפת הקורונה, אך אנו זמינים ועובדים כרגיל לטובתם של הרוכשים, ומקווים שהמעבר בתקופה זו יהיה קל ככל האפשר. אלו ימים מאתגרים עבור חברות הנדל"ן כולן, וכן עבור ועדות התכנון, ולכן אנו מעריכים את מאמציה של עיריית רמת גן לאישור טופס אכלוס למגדל בימים לא פשוטים אלו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית רמת גןטופס 4משבר הקורונהדן נדל"ןפסגת דןהוועדה המקומית לתכנון ובנייה רמת גןאישור אכלוסדניה סיבוסדולי אלרוםיסקי-מור-סיון אדריכלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...