אמפא יובלים התקשרה בהסכם הלוואה למימון הון עצמי בהיקף של 175 מיליון שקל עם קרן ריאליטי

פרסום ראשון: אמפא יובלים דיווחה כי התקשרה בהסכם עם קרן ההשקעות הפרטית, במספר מתחמים לשכירות ארוכת טווח שאותם רכשה אמפא. ההלוואה תישא ריבית בסיסית שנתית, ובנוסף לכך אמפא תשלם לריאליטי ריבית נוספת בשיעור של 9% עד 18% מהרווח ממכירת דירות בפרויקטים

שיתוף הכתבה
משה הרדי, שותף מנהל בריאליטי מימון (טל גלבוע) משה הרדי, שותף מנהל בריאליטי מימון (טל גלבוע)

עידן הריבית הגבוהה מביא את החברות היזמיות למציאת פתרונות מימון יצירתיים. השבוע דיווחה חברת אמפאיובלים , המתמחה במיזמי השכרה ארוכת טווח, כי התקשרה בהסכם הלוואה עם קרן ריאליטי מימון לצורך מימון הון עצמי בהיקף 175 מיליון שקל במספר מתחמי דיור בהשכרה ארוכת טווח שאותם רכשה החברה. תנאי העסקה כוללים מתן הלוואה של קרן ריאליטי מימון לאמפא יובלים בכפוף לתנאים שונים.  כמו כן, ביחס לקבלת המימון לפרויקטים שכבר ממומנים על ידי קבוצת כלל ביטוח, נדרשת אמפא להמציא את אישור כלל לרישום הבטוחות ביחס לפרויקטים אלה.

לפי תנאי ההסכם, הסכום שיועמד לחברה במסגרת ההלוואה יישא ריבית בסיסית שנתית בשיעור פריים + 3.25% או ריבית בשיעור של 8%, הגבוה ביניהן וכן החברה תשלם לריאליטי ריבית נוספת בשיעור של 9% עד 18% מהרווח, שייווצר ממכירת דירות בפרויקטים בתוספת מע"מ, בהתאם לסכומי ההלוואה שיועמדו בפועל. 

לשם הבטחת התחייבויות החברה, החברה תרשום לטובת ריאליטי שעבודים קבועים מדרגה שנייה (שעבוד אשר נרשם על נכס כאשר קיים שיעבוד מדרגה ראשונה על אותו הנכס - דנ"ק),על זכויותיה בדירות בפרויקטים הממומנים על ידי כלל וכן שעבודים מדרגה ראשונה על זכויותיה בדירות בפרויקטים הבלתי ממומנים על ידי כלל. עם קבלת מימון בכיר לפרויקטים הבלתי ממומנים, יהפכו כל השעבודים לטובת המלווה לשעבודים מדרגה שנייה.

אמפא תהיה חייבת למשוך את מלוא סכום ההלוואה עד 31 במרץ 2024 ובכל מקרה תהיה חייבת במשיכת סכומים שנקבעו בין הצדדים במועדים מוקדמים יותר. את אמפא יובלים ייצגו בעסקה עורכי הדין אורי אביגד, רננה גרינברג ורביב כרמל ממשרד עמית פולק מטלון

אמפאיובלים עוסקת ברכישת והשכרת מקבצי דיור למגורים אותם היא מייעדת להשכרה, לרבות במסגרת חוק עידוד השקעות הון. רכישת מקבצי הדיור נעשית בשלבים שונים של הקמת הפרויקטים שבהם כלולים מקבצי הדיור הנרכשים. בדוח השנתי לשנת 2022 ציינה החברה כי ביצעה 14 עסקאות לרכישת מקבצי דיור מיזמים שונים, במסגרתן רכשה 842 יחידות דיור בשלבי תכנון וביצוע שונים וכן פרויקט שכבר אוכלס. 

ריאליטי מימון היא קרן השקעות פרטית מקבוצת ריאליטי, המציעה ליזמי נדל״ן מימון הון עצמי מותאם אישית וליווי צמוד לכל סוגי הנכסים בישראל. עד כה גייסה הקרן כ-1.2 מיליארד שקל עבור השלמת הון עצמי בתחום הנדל"ן בישראל. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מימוןהשכרה ארוכת טווחמימון נדל"ןאמפאריאליטי קרן השקעות בנדל"ןמשה הרדיאמפא יובלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...