איתמר רגב מונה למנכ"ל "רייסדור יזמות"; יקי כפיר למנכ"ל רייסדור ביצוע

קבוצת רייסדור הודיעה על שני מינויים חדשים: איתמר רגב (54) ינהל את הפעילות היזמית של הקבוצה על שלל רבדיה, ויקי כפיר (52 ינהל את מערך הביצוע של הקבוצה לרבות הנדסה, כח אדם ורכש

שיתוף הכתבה
מימין: יקי כפיר, יקי רייסנר, איתמר רגב ( ימית הורניאן, גיא שנקרמן, סול אברון-סטודיו כמון)מימין: יקי כפיר, יקי רייסנר, איתמר רגב ( ימית הורניאן, גיא שנקרמן, סול אברון-סטודיו כמון)

קבוצת רייסדור הודיעה היום (ב') על שני מינויים חדשים בחברה שבבעלות יקי רייסנר, שמשמש גם יו"ר ובעלי הקבוצה. איתמר רגב (54) מונה למנכ"ל חברת " רייסדור יזמות ", וינהל את הפעילות היזמית של הקבוצה על שלל רבדיה, לרבות מכרזים, תכנון, מימון וליווי, נכסים מניבים, שיווק והתחדשות עירונית. ב-12 השנים האחרונות שימש רגב כמנכ"ל חברת "מגה אור" החזקות, שבשליטת צחי נחמיאס. לפני כן שימש סמנכ"ל הנדסה בקבוצת ביג מרכזי קניות

בנוסף יקי כפיר (52) מונה למנכ"ל רייסדור ביצוע, וינהל את מערך הביצוע של הקבוצה לרבות הנדסה, כח אדם, רכש, קבלנים , חוזים, בטיחות, בדק ושינויי דיירים. ב-5 השנים האחרונות כפיר הקים את מערך הביצוע ל"חברת עמרם אברהם ביצוע" ושימש כמנכ"ל החברה. במסגרת תפקידו, היקפי הביצוע של החברה עמדו על מאות מיליונים בשנה.

איתמר רגב (סול אברון - סטודיו כמון) איתמר רגב (סול אברון - סטודיו כמון)

לפני כן שימש יקי סמנכ"ל באפי קפיטל. במסגרת עבודתו יקי צבר ניסיון רב בענף הביצוע, בניהול פרויקטים רבים ובהיקפים משמעותיים, הן בנייה רוויה ורבי קומות והן במבני ציבור, בתי חולים וכדומה. רגב  ייכנס לתפקידו מיידית, כפיר ייכנס לתפקיד בתחילת ספטמבר הקרוב. 

בימים אלה רייסדור מתכננת ובונה בראש העין, בני ברק, פתח תקווה ושדרות כ-650 יח"ד להשכרה, מקימה 100,000 מ"ר משרדים על פארק הירקון ומשלימה בניית מספר מרכזים מסחריים שכונתיים נוספים. במהלך השנה האחרונה אף הרחיבה רייסדור את פעילותה ורכשה קרקעות מחברת שופרסל לבניית מאות יח"ד ושטחי מסחר, והיא מקדמת מספר מתחמי ' פינוי בינוי ' גדולים הצפויים לייצר בשנים הקרובות אלפי יחידות דיור לייזום וביצוע. 

יקי רייסנר, יו"ר ובעלים קבוצת רייסדור מסר: "בשנה האחרונה קבוצת רייסדור ביצעה מהלכי התרחבות משמעותיים. בהסתכלות קדימה, אנו נערכים לפתיחתם של פרויקטים רבים וכן להגדלת היקף העסקאות באופן מבוקר, נשלט ומנוהל כראוי תוך מימוש העסקאות שנחתמו ומינוף ושכלול דרכי המימון בנכסים המניבים של החברה".

"לאור כך, החלטתי למנות את איתמר רגב למנכ"ל רייסדור יזמות ואת יקי כפיר למנכ"ל רייסדור ביצוע .מנהלים מצוינים, המביאים לשולחן ניסיון עשיר וסל כלים נרחב וייחודי ויאפשרו את המשך צמיחת הקבוצה. אני מאחל למנכ"לים החדשים בקבוצת רייסדור הצלחה רבה בתפקידם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:איתמר רגביקי רייסנרצחי נחמיאסרייסדוריקי כפיר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...