תמורת 15 מיליון שקל וקרקע בשווי 22 מיליון שקל: רייסדור רוכשת משופרסל קרקע בקריית גת

הקרקע שתקבל שופרסל תשמש לבניית סניף חדש שלה, על 1,500 מ"ר. הקרקע שרכשה רייסדור, בשטח של 4.5 דונמים, סמוכה לקרקע אחרת שבה היא כבר מחזיקה. על הקרקע תקים החברה של יקי רייסנר בניין עם עירוב שימושים, כחלק מפרויקט התחדשות נרחב של רייסדור, בהשקעה כוללת של 700 מיליון שקל. השתיים ביצעו עסקה דומה בנובמבר האחרון בנהריה

שיתוף הכתבה
יקי רייסנר (גיא שנקרמן)יקי רייסנר (גיא שנקרמן)

רייסדור, שבבעלות יזם הנדל"ן יקי רייסנר, מרחיבה את נכסיה ורוכשת משופרסל קרקע של כ-4.5 דונמים ברחוב הרימון בקריית גת, בסמוך לקרקע שבה היא מחזיקה במתחם שמיועד להתחדשות. במסגרת הסכם הרכישה, תשלם רייסדור לשופרסל 15 מיליון שקל במזומן ותעניק לה קרקע לסניף חדש, שייפרש על פני כ-1,500 מ"ר, בשווי 22 מיליון שקל. 

בנוסף, על הקרקע תקים רייסדור בניין עם עירוב שימושים , כחלק מפרויקט התחדשות עירונית נרחב בעיר, בהשקעה כוללת של כ-700 מיליון שקל. שטח תוכנית ההתחדשות העירונית הוא 10 דונמים, והוא כולל כ-450 יחידות דיור במקום 48 דירות שיש כיום ברחובות הרימון והעצמאות. כ-1,500 מ"ר  מהקרקע ייועדו כאמור למסחר, וישמשו להקמת סניף של שופרסל ויהיו באחזקת שופרסל. את התכנון מבצע משרד האדריכלים פישר אלחנני.

ץהדמיה של פרויקט ההתחדשות של רייסדור בקריית גת (פישר אלחנני אדריכלים)ץהדמיה של פרויקט ההתחדשות של רייסדור בקריית גת (פישר אלחנני אדריכלים)


עסקה זו מצטרפת לעסקה דומה מנובמבר האחרון, שבה רכשה רייסדור משופרסל קרקע בנהריה  תמורת 70 מיליון  שקל, ושטחי מסחר בשווי 30 מיליון שקל. 

רייסנר מסר כי, "אנחנו מאמינים בקריית גת. יש לנו שם את פרויקט כרמי גת. אנחנו מנהלים מגעים עם שופרסל לגבי עסקות נוספות, ומקווים שהם יתפתחו. הרעיון של שילוב קרקעות פרטיות והתחדשות עירונית, הוא של עיריית קריית גת והאדריכל אריק אביטבול, שהוא מקדם שיתופים בין קרקעות פרטיות להתחדשות עירונית להשבחת פרויקטים".
 
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רייסדור יזמותיקי רייסנרשופרסלקריית גת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...