מגה אור: עמית ברגר ימונה ליו"ר, במקום צחי נחמיאס שימונה למנכ"ל

בעל השליטה ויו"ר מגה אור ימונה למנכ"ל החברה במקום איתמר רגב, ועמית ברגר ימונה ליו"ר. נחמיאס הקים ב-2002 את חברת הנדל"ן מגה אור החזקות, שהפכה ציבורית ב-2007

שיתוף הכתבה
צחי נחמיאס, יו"ר מגה אור (יח"צ)צחי נחמיאס, יו"ר מגה אור (יח"צ)

מגה אור שבשליטת צחי נחמיאס, הודיעה היום (ד') על סבב מינויים: היו"ר ובעל השליטה צחי נחמיאס ימונה למנכ"ל  במקום איתמר רגב, ועמית ברגר ימונה ליו"ר במקום נחמיאס. ביולי 2002 הקים נחמיאס את חברת הנדל"ן מגה אור החזקות , וביוני 2007 החברה הונפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב והפכה לחברה ציבורית.

אחת העסקאות הבולטות של הקבוצה הייתה רכישת מניות דיסקונט השקעות, לאחר שאי.די.בי חברה לפיתוח, בעלת השליטה, נכנסה להליך פירוק על ידי בית המשפט בעסקה שהושלמה ב-2021.

בשנת 2011 התמנה רגב למנכ"ל מגה אור ולפני כן שימש מ-2008 כסמנכ"ל הנדסה בחברת הקניונים "ביג", שכיום היא מבעלי המניות הגדולים בה.

היו"ר הנכנס ברגר היה חבר דירקטוריון במגה אור, והיה בעל השליטה בחברת ההשקעות אנטר הולדינגס, שהגיעה ב-2009 להקפאת הליכים לאחר שצברה חובות של מאות מיליוני שקלים. הוא גם מבעלי קרן הגידור "ברבור כחול 1". כמו כן הוא דירקטור בחברות נוספות דוגמת נ.ר ספאנטק תעשיות. שני המינוים ייכנסו לתוקף ב-1 ביולי.

קבוצת מגה אור החזקות בע"מ עוסקת בייזום, הקמה, רכישה, השכרה, השבחה , ניהול ואחזקה של נכסים מניבים בישראל. מרבית נכסי החברה הם מרכזי ניהול ולוגיסטיקה ומרכזים מסחריים פתוחים. בין עסקותיה האחרונות: מכירת מרלו"ג לפוקס בבית שמש תמורת 27.8 מיליון שקל


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגה אוראיתמר רגבצחי נחמיאסהבורסהמגה אור החזקות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...