פוקס רכשה קרקע להקמת מרלו"ג בבית שמש תמורת 27.8 מיליון שקל

את השטחים, המתפרסים על 98 אלפי מ"ר, רכשה ממגה אור ומחברה נוספת. בכוונת החברות לבנות על הקרקע מבנה לוגיסטי שיושכר לפוקס וישמש כמרכז ההפצה המרכזי של החברה. העסקה מותנית בשינוי ייעוד הקרקע

שיתוף הכתבה

פוקס דיווחה היום לרשות ני"ע כי חתמה על הסכם מכר, הסכם שיתוף והסכם הקמה ושכירות עם מגה אור וחברה נוספת לרכישת קרקע והקמת מרלו"ג בבית שמש.

מגה אור והחברה הנוספת מכרו  שליש מהקרקע ( שישית כל אחת) והחובות שלהן במקרקעין בשטח של כ- 98 אלפי מ"ר, באזור התעשייה בבית שמש. פוקס תשלם למוכרות כ-.27.8 מיליון שקל ובריבית  שנתית של 4% ממועד חתימת הסכם המכר ועד למועד התשלום בפועל. התמורה נקבעה לסך השווה לכשליש מהעלויות של מגה אור בגין מקרקעי הפרויקט.

בכוונת החברות  המוכרות לבנות על קרקע הפרויקט מבנה לוגיסטי מותאם אשר יושכר על ידיהן לפוקס ואשר ישמש כמרכז הפצה מרכזי של החברה וחברות מוחזקות במקום השטחים המשמשים לצורך זה היום.

תנאי מתלה: אישור שינוי ייעוד הקרקע וזכויות בנייה

כיום הקרקע בייעוד לתעשייה ללא זכויות בניה , ועל כן כדי להקים את הפרויקט  יש לאשר תב״ע חדשה שתוסיף זכויות בניה בהתאם לתכנון שיעשה ע״י תוספת ייעודים של אחסנה ומרכזים להפצה לוגיסטית.

במקביל לחתימת הסכם המכר, הסכם השיתוף והסכם ההקמה והשכירות, הצדדים מנהלים משא ומתן נוסף לגבי רכישת 22.5% מזכויות החכירה של מגה אור והחברה הנוספת על ידי החברה במקרקעין בשטח של כ – 113 אלפי מ""ר.

ההסכם מותנה בכך שבתוך 24 חודשים ממועד החתימה תתקבל החלטת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה להוצאת היתר בנייה המאפשר בניית שטחי לוגיסטיק או אחסנה על מקרקעי הפרויקט, בהיקף שלא יפחת מ- 50 אלפי מ"ר ובתכסית שלא תפחת מ-40% משטח מקרקעי הפרויקט.

במסגרת הסכם השיתוף קבעו הצדדים להסכם המכר את תנאי התנהלותם כבעלי זכויות במשותף במקרקעי הפרויקט. העסקה המשותפת תנוהל באמצעות "הנהלת העסקה המשותפת" שבה לכל צד זכות למנות נציג אחד מטעמו.

במסגרת הסכם ההקמה והשכירות יקימו החברות על המקרקעין את הפרויקט בהיקף של כ- 75 אלף מ"ר, אשר לאחר הקמתו יושכר לחברה לתקופה של 12.5 שנים, כאשר לחברה האופציה להאריך את תקופת השכירות לתקופת שכירות נוספת בת 12 שנים ו- 5 חודשים.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגה אורמרלו"גפוקס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...