1,400 דירות במגדלים ליד הטכניון: אאורה נבחרה לבצע פרויקט התחדשות בנשר

חברת אאורה הודיעה כי הדיירים בשכונת גבעת עמוס הוותיקה בנשר בחרו בה לביצוע הפרויקט, במסגרתו ייהרסו 254 דירות בשמונה בניינים ישנים, לצד בין היתר שטחי מסחר ומבני ציבור. היתר בנייה צפוי להתקבל בעוד כ-3 עד 5 שנים

שיתוף הכתבה
בעל השליטה באאורה, יעקב אטרקצ'י, על רקע נשר (דרור סיתהכל, שאטרסטוק)בעל השליטה באאורה, יעקב אטרקצ'י, על רקע נשר (דרור סיתהכל, שאטרסטוק)

נציגי הדיירים ברחוב אופקים וברחוב העמק בשכונת גבעת עמוס בנשר, בחרו באאורה לבצע פרויקט פינוי בינוי לבניית 1,400 דירות. כך דיווחה החברה היום (ג') לבורסה. במסגרת הפרויקט צפויות להיהרס 254 יחידות דיור קיימות בשמונה בניינים ישנים שבמתחם, ובמקומם יוקמו הדירות החדשות בכמה מגדלים של עד 30 קומות לצד בנייה מרקמית, שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי. על פי גורמים בענף הנדל"ן, מדובר בפרויקט הראשון של אאורה בעיר.

הערכות החברה בדבר מספר היחידות החדשות שיוקמו מבוססות, בין היתר, על תוכנית מתאר כוללנית ומדיניות כללית בעיר נשר, וכן בכפוף להנחיות בתקן 21  הקובע רווח מינימלי ליזם. עם בחירתה של החברה על ידי הדיירים ובאי כוחם, החברה פועלת לגיבוש הסכם פינוי בינוי עם באי כוחם  של בעלי הזכויות הוותיקים ולאחריו תפעל להחתימם על ההסכם כאמור.

במקביל, בכוונת החברה לקדם תוכנית מפורטת למתחם מול הוועדה המרחבית לתכנון ובנייה מורדות הכרמל, לפעול להכרזת המתחם כ-מתחם  פינוי-בינו" במסלול מיסוי - מסלול הטבות מס, וכן לפעול בהתאם לתנאים נוספים המקובלים בפרויקטי פינוי-בינוי. בהתאם להערכות הנהלת החברה ובכפוף להתקיימות התנאים הנדרשים להוצאת הפרויקט אל הפועל, היתר בנייה צפוי להתקבל בעוד כ-3 עד 5 שנים מהיום.

גבעת עמוס היא שכונה שקטה שנבנתה בשנות ה-70, המאופיינת בבנייה רוויה ובשיכוני רכבות. האוכלוסייה כוללת תושבים ותיקים, משפחות וגם סטודנטים רבים לאור הקרבה של השכונה לשער הדרומי של הטכניון. השכונה כוללת פארק במרכזה, מרכולים ועסקים קטנים. על פי אתר מדלן , מחיר דירה ממוצע בשכונה עומד על 1.2 מיליון שקל וגובה השכירות - 3,000 שקל. בשל הקרבה לטכניון והמחירים הנמוכים יחסית הפכה לשכונה מבוקשת בקרב משקיעים. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאאורהמפרץ חיפהנשרהטכניון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...