מינוי חדש בקבוצת חג'ג': סיגל צדוק מונתה לסמנכ"ל הכספים

צדוק, רו"ח שכיהנה עד לאחרונה כמנהלת אגף כספים וחשבת קבוצת פרטנר, תחליף בתפקידה בקבוצת חג'ג' את לימור כהן-דרור. מנכ"ל חג'ג': "בטוח שהניסיון שסיגל מביאה איתה בניהול בחברה ציבורית גדולה, יסייע במשימות הרבות שלפנינו"

שיתוף הכתבה
סיגל צדוק (יונית מטילסקי צדוק) סיגל צדוק (יונית מטילסקי צדוק)

מינוי חדש בקבוצת חג'ג': סיגל צדוק נכנסה ביום חמישי האחרון לתפקידה כסמנכ"ל הכספים של קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן. צדוק, רואת חשבון, כיהנה עד לאחרונה כמנהלת אגף כספים וחשבת קבוצת פרטנר, והיא מחליפה בתפקיד את לימור כהן-דרור. 

בהודעה ששלח מנכ"ל קבוצת חג'ג' תמיר אמר, לעובדי החברה הוא ציין: "אני בטוח שהניסיון שסיגל מביאה איתה בניהול בחברה ציבורית גדולה יסייע במשימות הרבות שלפנינו ומטרתן להבטיח את המשך צמיחת החברה. אני מבקש להודות ללימור כהן-דרור שמילאה במסירות רבה את התפקיד המשמעותי והחשוב הזה בשנים האחרונות".

ביום רביעי האחרון פרסמה קבוצת חג'ג' את דוחותיה לרבעון הראשון של שנת 2023 בהן דיווחה על רווח נקי של 130 מיליון ש"ח. זאת בהמשך לשיערוך שבוצע לעתודת הקרקע שבחזקת החברה במתחם לודוויפול, מתחם הממוקם במבואה הדרומית של תל אביב בין נתיבי איילון, כביש מס' 1 ודרך קיבוץ גלויות וצפוי לחסוך משמעותית את הפקקים בכניסה לתל אביב. הקרקע במתחם לודוויפול מאושרת למסחר ותעסוקה בהיקף של כ-73 אלף מ"ר, ותוכנית המתאר תא/5000 מאפשרת להגדיל את זכויות הבניה לכ-157 אלף מ"ר. המתחם יכלול גורדי שחקים בשילוב מתחמי מסחר ופנאי בתכנון משרד האדריכלים רפאל דה לה פונטיין בשיתוף ברעלי-לויצקי-כסיף.

בימים אלה מקדמת החברה תוספת זכויות משמעותית נוספת, בהתאם לתוכנית תא/5500 אשר טרם אושרה. הגישה למתחם צפויה להיות נוחה ביותר גם בזכות העובדה שהוא נמצא על הציר שבו צפוי לעבור המטרו, במרחק הליכה מתחנת רכבת ההגנה וצפויה אליו גישה קלה של תחבורה ציבורית נוספת, לרבות מסוף אוטובוסים שיהיה במתחם.  

בדו"חות לרבעון הראשון לשנת 2023 פרסמה קבוצת חג'ג' גם שסך ההכנסות ברבעון זה הסתכמו ב-41 מיליון ₪, בהשוואה ל-66 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. בנוסף, מציינת החברה כי לאחר תאריך הדו"ח נחתמו 4 בקשות הצטרפות במגוון פרויקטים המשווקים על ידי קבוצת חג'ג': במתחם סומייל (אבן-גבירול פינת ז'בוטינסקי),מומה (פלורנטין),הזוהר (בבלי) ואיינשטיין (רמת אביב). ובנוסף 5 בקשות הצטרפות בפרויקט תל אביב-יפו הצעירה (רחוב סהרון ביפו). סך הכל 9 בקשות בהיקף כספי של כ-28 מיליון ₪ כולל מע"מ.  

תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן מסר כי האיתנות הפיננסית של הקבוצה מאפשרת להתנהל באחריות. "בתוך מציאות הריבית שמאתגרת את הענף, מבנה ההון המבוסס של החברה מאפשר לנו אורך רוח חיוני לתקופה זאת, ושמירה על קצב מכירות שתואם את השלבים שבהם נמצאים הפרויקטים שלנו. במקביל אנו מתקדמים בפרויקטים החדשים במתחם בבלי, בשד"ל ובאיינשטיין, ועם קבלת ההיתר לפרויקט תל אביב-יפו הצעירה אנחנו נערכים לתחילת עבודות הבנייה במקום בתוך זמן קצר. העובדה שגם הפרויקטים הבאים שאנו צפויים להתחיל בשיווקם מרוכזים בתל אביב, בשילוב עם המחירים האטרקטיביים שבהם נרכשו הקרקעות שלהם, יאפשרו לנו המשך מרווח תמרון וגמישות רבה ביכולת ליישם את אסטרטגיית הצמיחה ארוכת הטווח של החברה".   


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'תמיר אמרחג'ג'סיגל צדוק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...