בזכות מתחם לודוויפול: הרווח הנקי של חג'ג' זינק ברבעון ל-130 מיליון ש"ח לעומת 6 מיליון אשתקד

קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן דיווחה על זינוק ברווחים ברבעון הראשון של השנה, בעיקר מגידול בערך הנדל"ן להשקעה, שנובע בעיקר משערוך שבוצע לעתודת הקרקע שבחזקת החברה במתחם לודוויפול בת"א, שנמכר לה השנה תמורת 230 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג' (שלומי יוסף) תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג' (שלומי יוסף)

קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן מדווחת על רווח נקי של 130 מיליון ש"ח ברבעון הראשון של 2023, לעומת 5.67 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. כך עולה מדוחותיה התקופתיים.

הרווח נובע בעיקר מגידול בערך הנדל"ן להשקעה ב-314 מיליון שקל לעומת הרבעון הקודם, עד ל-1.15 מיליארד שקל. הגידול נובע בעיקר משערוך שבוצע לעתודת הקרקע שבחזקת החברה במתחם לודוויפול שנמכרה לה השנה תמורת 230 מיליון שקל. מדובר במתחם הממוקם במבואה הדרומית של תל אביב בין נתיבי איילון, כביש 1 ודרך קיבוץ גלויות ומיועד להמעיט את הפקקים באזור

בדוחות לרבעון הראשון לשנת 2023 מפרסמת קבוצת חג'ג' גם שסך ההכנסות ברבעון זה הסתכמו ב-41 מיליון שקל, בהשוואה ל-66 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עיקר ההכנסה נובע מקצב שיווק וקצב התקדמות בפרויקט סלמה ובפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, וכן מהכנסות מהפעלת מתחם הטרקלין. אלו קוזזו בעלות מכר שנבעה מפרויקט סלמה ובהוצאות הפעלת מתחם הטרקלין. 

הדמיה של מתחם לודוויפול (קבוצת חג'ג') הדמיה של מתחם לודוויפול (קבוצת חג'ג')

בנוסף, מציינת החברה כי לאחר תאריך הדוח נחתמו 4 בקשות הצטרפות במגוון פרויקטים המשווקים על ידי קבוצת חג'ג': במתחם סומייל (אבן-גבירול פינת ז'בוטינסקי),מומה (פלורנטין),הזוהר (בבלי) ואיינשטיין (רמת אביב). בנוסף נרשמו 5 בקשות הצטרפות בפרוייקט תל אביב-יפו הצעירה (רחוב סהרון ביפו). בסך הכל 9 בקשות בהיקף כספי של כ-28 מיליון שקל כולל מע"מ.  

הקרקע במתחם לודוויפול מאושרת למסחר ותעסוקה בהיקף של כ-73 אלף מ"ר, ותוכנית המתאר תא/5000 מאפשרת להגדיל את זכויות הבניה לכ-157 אלף מ"ר. המתחם יכלול גורדי שחקים בשילוב מתחמי מסחר ופנאי בתכנון חדשני של משרד האדריכלים רפאל דה לה פונטיין בשיתוף ברעלי-לויצקי-כסיף. בימים אלה מקדמת החברה תוספת זכויות משמעותית נוספת, בהתאם לתוכנית תא/5500 אשר טרם אושרה. הגישה למתחם צפויה להיות נוחה ביותר גם בזכות העובדה שהוא נמצא על הציר שבו צפוי לעבור המטרו, במרחק הליכה מתחנת רכבת ההגנה וצפויה אליו גישה קלה של תחבורה ציבורית נוספת, לרבות מסוף אוטובוסים שיהיה במתחם.  

לדברי תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן, "האיתנות הפיננסית שלנו מאפשרת להתנהל באחריות. בתוך מציאות הריבית שמאתגרת את הענף, מבנה ההון המבוסס של החברה מאפשר לנו אורך רוח חיוני לתקופה זאת, ושמירה על קצב מכירות שתואם את השלבים שבהם נמצאים הפרוייקטים שלנו. במקביל אנו מתקדמים בפרוייקטים החדשים במתחם בבלי, בשד"ל ובאיינשטיין, ועם קבלת ההיתר לפרוייקט תל אביב-יפו הצעירה אנחנו נערכים לתחילת עבודות הבנייה במקום בתוך זמן קצר.

"העובדה שגם הפרוייקטים הבאים שאנו צפויים להתחיל בשיווקם מרוכזים בתל-אביב, בשילוב עם המחירים האטרקטיביים שבהם נרכשו הקרקעות שלהם, יאפשרו לנו המשך מרווח תמרון וגמישות רבה ביכולת ליישם את אסטרטגיית הצמיחה ארוכת הטווח של החברה".   


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תמיר אמרחג'ג'לודוויפול
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...