מנוף עגורן של תדהר קרס באתר בניה בהרצליה

לא דווח על נפגעים. בעקבות האירוע הוציא משרד העבודה בתיאום עם מהנדסת העיר הרצליה צו הפסקת עבודה לאתר הבניה ברחוב בר כוכבא עד להשלמת תחקיר יסודי

שיתוף הכתבה
קריסת העגורן בהרצליה (דוברות כיבוי אש והצלה)קריסת העגורן בהרצליה (דוברות כיבוי אש והצלה)

מנוף עגורן של חברת תדהר קרס היום (ה') בשעות אחר הצהריים בשל הרוחות העזות. הארוע התרחש בפרויקט בניה של ICR מבית קנדה ישראל וראם מגורים ברחוב בר כוכבא בהרצליה. בעקבות האירוע יצא צו הפסקת עבודה באתר מטעם משרד העבודה, בתאום עם מהנדסת העיר הרצליה חנה חרמש, עד להשלמת תחקיר יסודי לגבי האירוע ובדיקת תקינות שאר המנופים באתר. לא דווח על נפגעים באירוע.

מדובר בפרויקט שהוא חלק ממתחם הגפן, מתחם חדש לבניית  400 דירות ב-8 בניינים בני 7-14 קומות. השכונה מצויה בצידה הדרומי של הרצליה, בסמוך לגבול המוניציפאלי עם רמת השרון (מדרום) וקיבוץ גליל ים (ממערב) שעל קרקעותיו נבנית שכונת גליל ים.

קריסה זו מצטרפת לקריסת המנוף בחודש מרץ האחרון בתחנת הכוח רוטנברג אשקלון בעקבות סופה, ארוע שבו נהרגו גמלאי חברת החשמל נפתלי אדרי, וניר דקל שגופתו נמצאה רק כעבור חודש.

מקבוצת תדהר נמסר בתגובה: ״זרועות מנופים המותקנים באתר החברה בהרצליה פגעו זו בזה. אין נפגעים באירוע. מיד עם קבלת הדיווח, הוזעקו לאתר צוותי בטיחות אשר מבצעים תחקור מעמיק בשטח. הבטיחות היא נר לרגלנו ונפעל לאלתר ללמוד את פרטי המקרה. העגורנים לא יחזרו לפעילות עד לבדיקת כלל גורמי הבטיחות המוסמכים. לא נשקפת כל סכנה לסביבת הפרוייקט". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד העבודה והרווחהחנה חרמשתאונות עבודההרצליהישראל קנדה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...