דורית סדן מונתה למנכ"לית חברת שיווק הנדל"ן נווה העיר

סדן, לשעבר סמנכ"לית השיווק של חברת שיכון ובינוי נדל"ן שם עבדה 27 שנה, תצטרף לקבוצה של ניסים בריח ואלי בראון ותהיה אחראית על הפיתוח העסקי של חטיבות השיווק, ליווי אסטרטגי של הלקוחות משלב הייזום, השיווק, המכירה והשירות

שיתוף הכתבה
דורית סדן (נווה העיר יח"צ)דורית סדן (נווה העיר יח"צ)

דורית סדן, לשעבר סמנכ"לית השיווק של חברת שיכון ובינוי נדל"ן ואחת מנשות הנדל"ן הוותיקות בישראל, מצטרפת לניסים בריח ותשמש כמנכ"לית חברת שיווק הנדל"ן נווה העיר.

קבוצת השיווק שבבעלות ניסים בריח ואלי בראון הוקמה ב-1987 ופועלת כבר למעלה משלושה עשורים בתחומי הנדל"ן למגורים ונדל"ן מסחרי בישראל, בשיווק, יזמות, ובהתחדשות עירונית. החברה מדורגת בין החברות המובילות במשק הישראלי בתחומי שיווק הנדל”ן וחתומה על שיווקן ומכירתן של עשרות אלפי יחידות במרוצת השנים. 

בנוסף, פועלת הקבוצה בתחומים של יזמות נדל"ן ופרויקטים של התחדשות עירונית ומפעילה ארבע חטיבות פעילות עיקריות: חטיבת שיווק פרויקטים למגורים ונדל"ן מסחרי, חטיבת הנדל"ן המניב ביזמות, חטיבת הפרויקטים להתחדשות עירונית וחטיבת היזמות למגורים.

סדן תהיה אחראית על הפיתוח העסקי של חטיבות השיווק, ליווי אסטרטגי של הלקוחות משלב הייזום השיווק המכירה ובמידת הצורך גם השרות. סדן  צברה ידע וניסיון עשיר בתחומים אלה מתוקף תפקידה כסמנכ"ל השיווק של חברת שיכון ובינוי , שמהווה יתרון בתחום. מאז עזיבתה את שיכון ובינוי דורית עסקה בליווי אסטרטגי שיווקי במתחמי מגורים ענקיים, כולל מבצעי מכירות המוניים על כל לוגיסטיקה הקשורה בהם. 

חברת נווה העיר מכרה עד היום כ-40 אלף דירות ושיווקה ב-30 השנה האחרונות פרויקטים גדולים בפיזור גיאוגרפי ארצי, מנהריה עד באר שבע וירושלים, וביניהם שכונת 'בצוותא' של שפיר בחריש, 20% מהדירות בעיר מודיעין ו-30% מהדירות בשוהם. החברה שיווקה מתחמים גדולים בגבעתיים ,תל אביב נווה שרת, באר יעקוב, גבעת שמואל, נתניה  רמלה, לוד ואת שכונת נצבא בראש העין עם 1,600 יח"ד ועוד ערים רבות אחרות. 

דורית סדן מסרה: "ברצוני להודות לניסים בריח על האמון שנתן בי, ואני בטוחה שיחד נצעיד את חברת נווה העיר לשיאים חדשים. עם הניסיון שצברנו, יש לנו את היכולת לקרוא טוב את השוק ולנקוב במחיר הדירות הנכון, תוך התאמת מחיר לשוק בתקופה הנוכחית, וכן יכולת לפתור את סוגיית אי הוודאות אצל הצרכנים. לחברה יש עוצמה וידע עשירים שמסייעים לנו וליזמים שאנו מלווים בשיווק מוצלח ונכון של פרויקטים בכל הארץ".

סדן עזבה את שיכון ובינוי במאי 2021 לאחר 27 שנות עבודה בחברה, שבהן היתה אחראית להפיכתה למובילה בענף הנדל"ן הישראלי ובתחום הבנייה הירוקה בפרט. היא החלה את דרכה ככלכלנית בחברה, צמחה והתפתחה יחד עם החברה עד שהגיעה לתפקידה כסמנכ"לית שיווק, בו קידמה לאורך השנים שלל מתחמי ענק למגורים, קמפיינים מובילים והייתה שותפה למיתוג חברת שיכון ובינוי באותן שנים. לסדן תואר ראשון במנהל עסקים מהמכללה למנהל, ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות במימון מאוניברסיטת בן גוריון. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דורית סדןנווה העירשיכון ובינוי נדל"ןניסים בריח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...