בנק הפועלים יממן שלושה פרויקטים של רני צים ב-174 מיליון שקל

בנוסף, הבנק גם יגדיל את המימון לשני פרויקטים נוספים של החברה. שלושת הפרויקטים ממוקמים בטמרה, טירה וטייבה. מדיווח של החברה לבורסה, עולה כי כ-129 מיליון שקל יוזרמו לחברה בדרך של החזר הון עצמי שהושקע בפרויקטים. סכום המימון שאושר יישא ריבית בשיעור של פריים בתוספת מרווח של 0.9% עד 1.15% - תלוי בפרויקט הרלוונטי

שיתוף הכתבה
מנכ"ל רני צים מרכזי קניות, רני צים (מאיר אדרי)מנכ"ל רני צים מרכזי קניות, רני צים (מאיר אדרי)

ועדת אשראי של בנק הפועלים אישרה אתמול לרני צים עקרונית, העמדת מימון לפרויקטים של החברה, ומסגרת אשראי להקמת פרויקט, בסך כולל של כ- 174 מיליון שקל, כך נודע ל" מרכז הנדל"ן ". מדיווח של החברה לבורסה, עולה כי כ-129 מיליון ששקל יוזרמו לחברה בדרך של החזר הון עצמי שהושקע בפרויקטים המפורטים:

כ-45 מיליון שקל מיועדים לליווי להקמת פרויקט טמרה המשקף כ-70% מעלויות הקמת הפרויקט הצפויות. מדובר בפרויקט מרכז מסחרי בטמרה, שרני צים נכנסה לשותפות בו ב-2019. בפברואר השנה קיבלה החברה היתר בנייה להקמתו ועדכנה על התחלת הבנייה. הוא ייבנה על שטח של כ-15.5 דונם ויכלול פרויקט בהיקף של כ-7,149 מ"ר שטח עיקרי, 2,015 מ"ר שטחי שירות ו-220 מקומות חניה. עלות הפרויקט המוערכת היא 62 מיליון שקל.
.
129 מיליון שקל צפויים להתקבל בחברה בגין החזר הון עצמי שהושקע בפרויקטים, ומיועדים הגדלת המימון לשני פרויקטים קיימים, ולנטילת מימון ביחס לשני פרויקטים נוספים: פרויקט טייבה - שותפות מוגבלת לייזום והקמת מרכז מסחרי בשטח של כ-8,400 מ"ר לשיווק. ביולי 2021 התקבל היתר בנייה להקמת המרכז, שעלות הקמתו המוערכת היא כ-60 מיליון שקל; הפרויקט השני נמצא בטירה, וייבנה על שטח של כ-11 דונם. הוא יכלול כ-5,000 מ"ר שטחי מסחר ומגרש חניה, בעלות הקמה משוערת של כ-39 מיליון שקל. שיעור ההחזקה בו של רני צים הוא 25%, אך החברה התחייבה להעמיד מחצית מהמימון הנדרש. שני הפרויקטים מומנו עד כה ממקורותיה העצמאיים.

בהתאם לאישור ועדת האשראי, סכום המימון שאושר יישא ריבית בשיעור של פריים בתוספת מרווח של 0.9% עד 1.15% - תלוי בפרויקט הרלוונטי. בכוונת רני צים להתקשר עם הפועלים בהסכמי מימון ביחס לכל אחד מהפרויקטים. ביחס לפרויקט בטייבה, העמדת המימון היא בכפוף לשעבוד זכויות החברה בפרויקט  ויצירת בטוחות מקובלות.

העמדת סכום המימון שאושר כפופה, בין היתר, להתקשרות החברה בהסכמי מימון פרטניים ביחס לכל
אחד מהפרויקטים, יצירת בטוחות לטובת התאגיד ותנאים נוספים ככל שייקבעו בין הצדדים במסגרת ההסכמים הפרטניים. כמו כן, החברה בוחנת אפשרויות מימון נוספות בדרך של נטילת מימון מחדש או הגדלת מימון קיים ביחס לנכסים מניבים קיימים של החברה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מימוןבנק הפועליםרני צים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...