מתרחבת במגזר הערבי: רני צים תקנה 25% מפרויקטים בטמרה ובטייבה

מדובר בשני פרויקטים להקמת מרכזים מסחריים שמובילה חברת מידאס השקעות בנדל"ן, תחת המותג SEVEN • אם תושלם הרכישה, חלקה של רני צים בפרויקטים יעמוד על 75%

שיתוף הכתבה
מרכז מסחרימרכז מסחרי

חברת רני צים ממשיכה להעמיק ולהרחיב את השקעותיה בסקטור המסחרי במגזר הערבי: אחרי ירכא, אום אל פאחם וטמרה, כעת נכנסת החברה גם לטייבה – במטרה לקדם עוד מרכזים מסחריים במגזר, תחת המותג SEVEN.

החברה הודיעה היום (ד') כי היא רוכשת 25% מהתאגידים אשר מחזיקים בבעלות על שני מכרזים מסחריים מתוכננים, האחד בטמרה והשני בטייבה. למעשה, תרכוש רני צים מחצית מהחזקותיה של חברת מידאס השקעות נדל"ן בתאגידים אלו – אשר מהווה 25% משווי הפרויקטים. יש לציין כי על המרכז בטייבה עדיין מתנהל משאר ומתן לרכישה, ורק אם זה יושלם בהצלחה.

המרכז המסחרי ביישוב טמרה מתפרס על שטח של כ-8,900 מ"ר, בחלקה ששטחה הכולל הוא 15.5 אלף מ"ר. רני צים ומידאס, המשתפות פעולה זה זמן מה, סיכמו כבר על השכרת השטח במסגרת שותפותן העסקית. ההערכות מדברות על עלויות הקמה של כ-60 מיליון שקל בפרויקט זה. המשא ומתן לרכישת שטח הפרויקט בטייבה עודנו מתנהל, כאמור, ולא נמסרו עליו פרטים נוספים בהודעת החברה לרשות לניירות ערך.

בהודעה נמסר כי "בתמורה לממכר טמרה או טייבה תשלם קבוצת צים לקבוצת מידאס תמורה בסך השווה ל-25% מסכום הערכת השווי של הפרויקטים, שתיערך בתום חלוף שלוש שנים ממועד פתיחתו לקהל הרחב של כל אחד מהפרויקטים האמורים, בניכוי עלויות ההקמה של כל אחד מהפרויקטים".

כאמור, שתי החברות מחזיקות כיום בשני פרויקטים קיימים במגזר הערבי – SEVEN אום אל-פאחם ו-SEVEN ירכא. הם כוללים שטחים לשיווק בהיקף של 15,500 מ"ר, ושיעור התפוסה בהם, נכון לסוף 2018, עומד על כ-99%.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רני ציםמכרזטמרה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...