חדשות הנדל"ן: קרסו פרסמה דו"ח אחריות תאגידית, שותפות חדשות בשוב ושות', שפיר תערוך האקתון קיימות

קרסו נדל"ן פרסמה לראשונה דו"ח ESG של אחריות תאגידית. עורכות הדין הילה לביא יתים ושושי בירזון נהפכו לשותפות במשרד שוב ושות'. מרכז החדשנות של שפיר הכריז על האקתון ראשון בתחום הקיימות בענף הבנייה

שיתוף הכתבה
דן פרנס (לני בן בשט)דן פרנס (לני בן בשט)

קרסו נדל"ן פרסמה לראשונה דו"ח לגבי אחריות תאגידית

קרסו נדל"ן מקבוצת קרסו פרסמה לראשונה ובאופן וולונטרי את דו"ח ה-ESG (Enviormental Social Goverance) לשנתיים האחרונות, המשקף את התנהלותה בתחום האחריות התאגידית, לרבות ממשל תאגידי, אחריות סביבתית ואחריות חברתית. לפי הדו"ח, היקף תמיכתה של החברה בקהילה נאמד ב-816 אלף שקל, שמתחלקים לשלושה תחומים עיקריים: חינוך (77%),קידום נשים (13%) ורפואה(10%) . תקציב התרומות והתמיכה בקהילה של החברה ל-2023 גדל ב-35%. בין היתר, החברה יזמה את פרויקט מרכז הגר, שנערך בשיתוף אוניברסיטת תל אביב, המספק דיור חברתי נגיש ובהישג יד לבעלי הכנסה נמוכה ובינונית, והתחדשות עירונית לשיפור איכות החיים של כלל התושבים בשכונות אלה.

לדברי מנכ"ל קרסו נדל"ן, דן פרנס, "אנו מכירים באחריותנו כמובילים בענף הנדל"ן לייצר ולהבטיח יציבות ומקסום התמורה, במתן מוצר ושירות איכותי ואחראי ללקוחותינו, תוך יצירת חוויית מגורים וסגנון חיים שיאפשרו ללקוחותינו להמשיך לשגשג ולצמוח. אנו מחויבים להמשיך ולפעול כדי לשפר ולהשתפר, לייעל תהליכים ולפעול במסירות כדי לצמצם את השפעתנו על תחום שינוי האקלים לטובת צמיחה בת־קיימא".

שותפות חדשות במשרד עורכי הדין שוב ושות'

עורכות הדין הילה לביא יתים ושושי בירזון מונו לשותפות במשרד עורכי הדין שוב ושות'. המשרד הוקם על ידי עו"ד משה שוב ז"ל ב-1957, והוא נחשב אחד המשרדים הגדולים והמובילים בארץ בתחום המקרקעין התכנון והבנייה וההתחדשות העירונית. המשרד מנוהל על ידי עו"ד שמואל שוב, המשמש שותף מנהל. אחיו, עו"ד אביעד שוב, נעמה שיף, צבי שוב ומלי רוזנבלום, הם שותפים במשרד. עורכות הדין בירזון ולביא יתים, שמועסקות במשרד מזה שנים רבות כעורכות דין בכירות, הן השותפות הראשונות מחוץ למשפחה. משרד שוב ושות' מעסיק כיום 25 עורכי דין, תשעה מתמחים וצוות מקצועי.

עורכות הדין הילה לביא יתים ושושי בירזון (יחצ)עורכות הדין הילה לביא יתים ושושי בירזון (יחצ)


עו"ד בירזון היא בעלת תואר במשפטים עם התמחות במימון, ותואר במינהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן. היא עורכת דין מ-2003. עו"ד לביא יתים היא גם כן בעלת תואר במשפטים עם התמחות במימון ותואר במינהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן, ועורכת דין מ-2004. שתיהן מתמחות מזה שנים רבות בייצוג בעסקאות מקרקעין וליווי פרויקטים משלב התכנון ועד לשלב הביצוע; ליטיגציה וייעוץ משפטי בתחום הנדל"ן, על כל היבטיו, ובכלל זאת הליכי תכנון ובנייה, היטל השבחה , חוזים, הפקעות וכו' עו"ד שמואל שוב, שותף מנהל במשרד שוב ושות' ציין כי "שושי והילה מהוות חלק בלתי נפרד ממשפחת שוב ושות'. עבודתן המקצועית והמסורה, הידע הרב שצברו במהלך השנים וההערכה הרבה לה הן זוכות מלקוחות המשרד, הביאו להחלטה לצרף אותן כשותפות".

מרכז החדשנות של שפיר יערוך האקתון ראשון לתחום הבנייה

‏Access, מרכז החדשנות של קבוצת שפיר, פרסם בימים האחרונים קול קורא ממרכז החדשנות Access ליזמים, אקדמיה, סטודנטים וסטארט-אפים, המזמין אותם להציע רעיונות חדשניים בתחום הבנייה, ולהגיש מועמדות להאקתון הראשון מסוגו לקידום הקיימות בתעשיית הבנייה. הרעיון הנבחר יזכה לביצוע פיילוט בשווי של עד 100 אלף שקל, ויכלול את כל הכלים הדרושים להגשמת הרעיון - ליווי וייעוץ עסקי, ליווי מקצועי בידי מיטב אנשי המקצוע של שפיר, כמו גם גישה למתקנים ולפרויקטים של שפיר לצורך בדיקת ניסויים. את הפרויקט ישפטו אנשי מקצוע מובילים מהאקדמיה והתעשייה בישראל.

מרכז החדשנות של שפיר (שפיר)מרכז החדשנות של שפיר (שפיר)

מנכ"ל Access, ד״ר ריקרדו אוסירוף: ״אקסס, כגורם מוביל בתעשייה בישראל, רואה לעצמה תפקיד של קידום חדשנות בתעשייה, ומצפה לקבל רעיונות מהפכניים, שביחד עם המעטפת של שפיר יעזרו לנו להגשים את החזון להפוך את ישראל למובילה בתחום ה-Construction Tech. ההצעות הטובות ביותר יעלו לאירוע הגמר, שייערך ב-15 ליוני. את ההצעות לפרויקטים ניתן יהיה להגיש עד ה-27 באפריל באמצעות עמוד הנחיתה שהוקם במיוחד לצורך ההאקתון: https://preview-camp.mini-sites.net/preview/3322add5-da1e-4f39-b5b6-d48d2496c570/mobile/postlike/?__ts=1679231209391.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרסו נדל"ןדן פרנסקבוצת שפירשוב ושות'ACCESSריקרדו אוסירוףעו"ד שושי בירזוןעו"ד הילה לביא יתיםעו"ד שמואל שוב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...