בקו הראשון לים: אאורה זכתה במכרז דיירים לביצוע פרויקט בן 450 יח"ד בקריית ים

הפרויקט מתוכנן להיבנות במקום 96 דירות ותיקות ולהתנשא לגובה של עד 25 קומות. המתחם צמוד למתחם נוסף שגם בו זכתה אאורה, ובכוונת החברה לקדם את שני המתחמים כפרויקט אחד בן כ-900 יח"ד

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י (Eclipse media)יעקב אטרקצ'י (Eclipse media)

נציגי הדיירים במתחם בן שני מבנים ותיקים ברחוב יוספטל בקריית ים בחרו בחברת אאורה שבשליטת יעקב אטרקצ'י לקידום פרוייקט פינוי בינוי במתחם, במסגרתו מעריכה החברה כי ייבנו 450 דירות חדשות במקום 96 דירות ותיקות - כך הודיעה החברה היום (ב') לבורסה. הפרויקט יקודם על פני שטח של כ-6 דונם. הבניינים החדשים, שלפי הדיווח יוקמו בקו הראשון לים, יתנשאו עד לגובה של 25 קומות, לצד בנייה מרקמית. עוד צפויים להיבנות במקום שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי. הערכת החברה בדבר מספר היחידות החדשות שיוקמו מבוססת, בין היתר, על תוכנית בהכנה שמקדמות הוועדה המקומית קריית ים ורשות מקרקעי ישראל במסלול הוותמ"ל.

המתחם נמצא בצמוד למתחם נוסף ביוספטל, שגם לביצועו נבחרה החברה בדצמבר 2022, וגם בו צפויה החברה להקים כ- 450 יח"ד חדשות במקום  96 יח"ד קיימו. מתחם זה כלול אף הוא בתוך תחומי התוכנית, ונמצא בשלבי משא ומתן מתקדם לקראת גיבוש הסכם פינוי ובינוי עם בעלי  הזכויות הוותיקים. כוונת החברה להקים את שני המתחמים כמקשה אחת, כך שסך הכול צפויה אאורה להקים כ- 900 יח"ד חדשות במקום 192 יח"ד קיימות וחלק החברה הצפוי לשיווק הוא כ- 708 יח"ד וכן שטחי מסחר .

עם בחירתה של החברה על ידי הדיירים במתחם, החברה פועלת לגיבוש הסכם פינוי בינוי עם באי כוחם של בעלי הזכויות הוותיקים ולאחריו תפעל להחתימם על ההסכם. במקביל, תפעל החברה להכרזת המתחם מתחם פינוי- בינוי במסלול מיסוי (מסלול עם הטבות מס) וכן לפעול בהתאם לתנאים נוספים המקובלים בפרויקטי פינוי-בינוי. בהתאם להערכות הנהלת החברה ובכפוף להתקיימות התנאים הנדרשים להוצאת הפרויקט, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ- 3 עד 5 שנים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהיעקב אטרקצ'ימתחם יוספטל קריית יםקריית יםפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...