אף שחוק ההסדרים עבר בקריאה ראשונה, פורום הערים הגדולות מפסיק את השביתה

פורום ה-15 הודיע כי "מאחר שממילא לא צפויים דיונים בכנסת על חוק ההסדרים עד חג הפסח, פורום ה-15 החליט להפסיק לעת עתה את השביתה, ולאחר החג יתכנס כדי להחליט על המשך צעדי המאבק כנגד חוק ההסדרים". השביתה החלה ביום א' בשבוע שעבר

שיתוף הכתבה
רוון חולדאי, יו"ר פורום ה-15 וראש עיריית ת"א (שאטרסטוק)רוון חולדאי, יו"ר פורום ה-15 וראש עיריית ת"א (שאטרסטוק)

פורום ה-15 מפסיק את השביתה בוועדות התכנון והבנייה. בהודעה שפרסם היום פורום ה-15, של הערים העצמאיות - שאינן זקוקות למענקי איזון של הממשלה, נכתב כי, ״חוק ההסדרים עבר אמש בקריאה ראשונה, כשכל דרישות השלטון המקומי לא כובדו. עם זאת, מאחר שממילא לא צפויים דיונים בכנסת על חוק ההסדרים עד חג הפסח, פורום ה-15 החליט להפסיק לעת עתה את השביתה, ולאחר החג יתכנס כדי להחליט על המשך צעדי המאבק כנגד חוק ההסדרים".

מדובר בשביתה שהחלה ביום א' בשבוע שעבר, אז החל הפורום בהשבתת ועדות התכנון המקומיות של הערים החברות בו. ההשבתה נעשתה במחאה על המהלכים שאותם מקדמת הממשלה במסגרת חוק ההסדרים הנוגעים לשלטון המקומי.

במסגרת השביתה, לא ניתנו שירותי קבלת קהל, מענה טלפוני או שירות בערוצים הדיגיטליים הנוגעים לפעולות הוועדות המקומיות לתכנון והבנייה, לרבות פעילות התכנון ורישוי הבנייה, מסירת מידע תכנוני, הוצאת היתרים וכיו"ב. השביתה היא כחלק מהחרפת הצעדים בפרקים בחוק ההסדרים הנוגעים לתכנון ובנייה ולעצמאות הרשויות המקומיות, אם הממשלה לא תסיר מחוק ההסדרים את פרקי הלאמת הארנונה, התשתיות הלאומיות ותכנון ובנייה. צעד זה זכה לביקורת קשה מצד התאחדות הקבלנים.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פורום ה-15חוק ההסדריםהתאחדות יועצי המשכנתאות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...