סמנכ"ל הכספים של אאורה, ערן מגור, מונה למנכ"ל קונטמפו החזקות

ההערכות הן כי הבחירה של שחר רז, בעלי חברת ההתחדשות העירונית, במגור, שהיה סמנכ"ל הכספים בחברה ציבורית נסחרת, מעידה על כוונותיו להיערך להנפקה עתידית של קונטמפו החזקות בבורסה

שיתוף הכתבה
ערן מגור (ירון גרזון)ערן מגור (ירון גרזון)

סמנכ"ל הכספים של אאורה , ערן מגור, מונה למנכ"ל חברת ההתחדשות העירונית קונטמפו החזקות. מגור יסיים את תפקידו באאורה ב-31 במאי, ואז ייכנס לתפקידו החדש בקונטמפו. הוא מכהן בתפקידו הנוכחי באאורה מזה כשלוש שנים כסמנכ"ל כספים.

מגור הוא בעל תואר ראשון במינהל עסקים וחשבונאות מהמכללה למנהל, ותואר שני במינהל עסקים, עם התמחות בניהול פיננסי מאוניברסיטת תל אביב. לפני תפקידו באאורה, הוא היה סמנכ"ל הכספים באלייד נדל"ן.

קונטמפו החזקות היא חברת התחדשות עירונית ותיקה בבעלות שחר רז. ההערכות הן שהבחירה במגור, שהיה סמנכ"ל הכספים בחברה ציבורית נסחרת, מעידה על כוונותיו להיערך להנפקה עתידית של קונטמפו החזקות בבורסה.

על פי דיווחי החברה, קונטמפו השלימה ואכלסה כ-15 פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית בסך הכל, ולחברה צבר של כ-30 פרויקטים עם יותר מ-2,500 יחידות דיור בשלבים שונים של תכנון, רישוי ושיווק. לחברה עשרות פרויקטים עם צבר הכנסות שהחברה מעריכה במיליארדי שקלים, בעיקר באזור המרכז.

שחר רז (איציק בירן)שחר רז (איציק בירן)


לדברי רז, "תמיד עסקנו אך ורק בהתחדשות עירונית וכך נמשיך לעשות גם בעתיד, ביחד עם ערן כמנכ"ל שינווט את הספינה בדרך לכיבוש יעדים חדשים".

מגור מסר כי, "אני מודה לשחר רז על האמון ונרגש לקראת האתגרים המצפים לנו יחד, עם הצטרפותי לחברה שנמצאת בעיצומה של קפיצת דרך משמעותית".

בעלי ומנכ"ל אאורה , יעקב אטרקצ'י, אמר כי, "אני מודה לערן על כהונתו באאורה ומברך אותו על התקדמותו לתפקיד מנכ"ל בשוק ההתחדשות העירונית. ערן הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה, מבין את שוק ההתחדשות העירונית ואת האתגרים הכספיים והניהוליים בתחום".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ערן מגורקונטמפו החזקותשחר רזיעקב אטרקצ'יאאורה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...