פינוי בינוי במרכז העיר: קרדן קיבלה היתר להקמת 152 יחידות דיור במרכז רמת גן

החברה תהרוס שני בנייני מגורים שבהם 43 יחידות דויור, ותקים במקום שלושה בנייני מגורים. ביצוע הפרויקט צפוי להתחיל בהמשך השנה. באחרונה זכתה לוינסקי במכרז דיירים באזור, שבמסגרתו תבנה 60 יחידות דיור בבניין אחד

שיתוף הכתבה
מנכ"ל קרדן, עמוס דאבוש (יח"צ)מנכ"ל קרדן, עמוס דאבוש (יח"צ)

קרדן קיבלה היתר בנייה לפרויקט פינוי בינוי ברמת גן. אתמול (ד') דיווחה החברה כי התקבל מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה רמת גן, היתר בנייה בתנאים שבהתממשותם, יאפשר את הריסתם של שני בנייני מגורים ברחוב עוזיאל שבמרכז העיר, שבהם 43 יחידות דיור. במקומם תקים קרדן שלושה בנייני מגורים שיכללו ביחד 152 יחידות דיור.


ביצוע הפרויקט מותלה בהתקיימות של תנאים שנקבעו בהסכמי ההתקשרות בין החברה לבין בעלי הדירות, ובהם התקשרות עם בנק מלווה לליווי הפרויקט, השלמת חתימת בעלי הזכויות במקרקעין על הסכמי הליווי ועמידה בכדאיות כלכלית של הפרויקט לאחר תשלום אגרות והיטלי השבחה . החברה צופה כי ביצוע הפרויקט יחל במהלך 2023. 

באחרונה זכתה גם לוינסקי-עופר במכרז דיירים באזור. במסגרת הפרויקט של לוינסקי-עופר, ייהרסו בניינים ישנים, ובמקומם ייבנה בניין אחד שיכלול 60 יחידות דיור ושטחי מסחר, מתוכן 23 יחידות דיור לבעלי הדירות הקיימות, 37 יחידות דיור לשיווק וארבע חנויות חלופיות לבעלי החנויות הקיימות. על פי תוכנית המתאר החדשה של רמת גן, שאושרה בנובמבר האחרון, תותר ברחוב בנייה של עד עשר קומות.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתלוינסקי-עופררמת גןפינוי בינוי קרדן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...