תמורת 245 מיליון שקל: אלקטרה בנייה תהיה הקבלן הראשי בקמפוס סולראדג' בגלילות

החברה זכתה במכרז של קבוצת עזריאלי, ותקופת הפרויקט נקבעה ל-24 חודשים. הקמפוס ייבנה על שטח של כ-16.5 דונם ויכלול בניין בשטח של כ-38 אלף מ"ר ו-950 מקומות חניה. עלות הקרקע נאמדה במאי 2021 ב-350 מיליון שקל, וכלל הקמת הפרויקט נאמדה ב-860 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל קבוצת אלקטרה, איתמר דויטשר (טל גבעוני)מנכ"ל קבוצת אלקטרה, איתמר דויטשר (טל גבעוני)

אלקטרה בנייה תהיה הקבלן הראשי של אחוזת מנחם מילשטיין, חברה בת של קבוצת עזריאלי , במתחם קמפוס סולראדג' בגלילות שברמת השרון, אחרי שזכתה במכרז תמורת 254 מיליון שקל. כך דיווחה אלקטרה היום (ה') לבורסה. בנוסף, חטיבת המעליות של החברה תבנה את המעליות בפרויקט.

תקופת הפרויקט נקבעה ל-24 חודשים, עד טופס 4 . התמורה, כולל המעליות, היא כאמור 245 מיליון שקל, צמוד למדד תשומות הבנייה למסחר ומשרדים. היא תשולם בהתאם להתקדמות העבודות.  התמורה אינה כוללת תשלום בגין שירותי קבלן ראשי לקבלנים ממונים

במאי 2021 הודיעו עזריאלי וסולראדג' (SolarEdge) שחתמו על הסכם, שבמסגרתו עזריאלי תבנה את הקמפוס החדש של סולראדג' על קרקע שהקבוצה רוכשת במתחם גלילות צפון. הקרקע, בשטח של כ-26 דונם, ממוקמת מצפון למתחם גלילות, בצד המזרחי של כביש החוף. הקמפוס ייבנה על שטח של כ-16.5 דונם ויכלול בניין בשטח של כ-38 אלף מ"ר ו-950 מקומות חניה. עלות הקרקע הוערכה בעת חתימת ההסכם ב-350 מיליון שקל, וכלל הקמת הפרויקט נאמדה ב-860 מיליון שקל.

הסכם השכירות עם סולראדג' הוא ל-15 שנה, וכולל אופציות להארכה עד לתקופה כוללת של 24 שנה ו-11 חודשים. ביתרת הקרקע - 9 דונמים - מתכוונת עזריאלי להשתמש לשטחים נוספים למסחר ותעסוקה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת עזריאליאלקטרה בנייהסולראדג' טכנולוגיותאחוזת מנחם מילשטייןמתחם גלילות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...