קבוצת עזריאלי רוכשת את השליטה בחברה המחזיקה בזכויות לחכירת 26 דונם בגלילות צפון

החברה זכאית לקבל מרמ"י את זכויות החכירה, והיא מתכננת להקים על כמחצית מהקרקע קמפוס עבור חברת סולראדג' טכנולוגיות • ה-NOI המשוער עבור הקמפוס לבדו: 62 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם גלילות צפון (משרד יסקי-מור-סיון)הדמיית מתחם גלילות צפון (משרד יסקי-מור-סיון)

קבוצת עזריאלי הודיעה היום (ג') כי התקשרה בהסכם לרכישת השליטה בחברה אשר "זכאית לקבל מרשות מקרקעי ישראל זכויות חכירה בקרקעות המצויות במתחם צפון גלילות", כך לשון ההודעה. עוד מעדכנת עזריאלי כי החברה הנרכשת כבר התקשרה בהסכם שכירות להקמת קמפוס עבור חברת סולראדג' טכנולוגיות, ולהשכרתו, על חלק מהקרקעות.

הקרקעות שאמורה לקבל החברה הנרכשת משתרעות על כ-26 דונם מצפון לתל אביב, והזכויות כוללות את כל זכויות הבנייה ביחס למגרשים. ההסכם, כך על פי העדכון של קבוצת עזריאלי , מותנה בהקצאת הקרקעות לחברה הנרכשת מצד רמ"י, ובקבלת אישורים נוספים.

החברה תתכנן ותקים בשיתוף עם השוכרת קמפוס עבור השוכרת, אשר ייבנה באחד מהמגרשים, על גבי שטח של כ-16.5 דונם. הקמפוס יכלול 38,000 מ"ר עיליים ו-950 מקומות חניה, ועלות הקמתו מוערכת בכ-860 מיליון שקל"

"בכפוף להקצאת הזכויות בקרקעות לחברה הנרכשת בתוך התקופה הקבועה בהסכם השכירות, החברה תתכנן ותקים בשיתוף עם השוכרת קמפוס עבור השוכרת, אשר ייבנה באחד מהמגרשים, על גבי שטח של כ-16.5 דונם. 

הקמפוס יכלול 38,000 מ"ר עיליים ו-950 מקומות חניה, ועלות הקמתו מוערכת בכ-860 מיליון שקל, כולל חלק הקרקע המיוחס להקמת הקמפוס. נכון למועד זה, המועד המשוער לתחילת תקופת השכירות הינו הרבעון הראשון לשנת 2025, ומשך תקופת השכירות הינה 15 שנים - עם אופציות להארכה עד לתקופה כוללת של 24 שנים ו-11 חודשים. ממועד מסירת החזקה בקמפוס, השוכרת תהא אחראית לניהול הקמפוס, לאחזקתו ולתחזוקתו".

בהתאם להסכם השכירות, ה-NOI השנתי הצפוי מההשכרה של הקמפוס יהיה כ-62 מיליון שקל. נציין כי החברה שעבורה יוקם הקמפוס, חברת סולראדג' טכנולוגיות כאמור, עוסקת במכירת מערכות סולאריות לבתים, לעסקים ולתעשייה

עוד מעדכנת קבוצת עזריאלי בהודעתה לרשות לניירות ערך כי בהתאם להסכם השכירות, ה-NOI השנתי הצפוי מההשכרה של הקמפוס יהיה כ-62 מיליון שקל. נציין כי החברה שעבורה יוקם הקמפוס, חברת סולראדג' טכנולוגיות כאמור, עוסקת במכירת מערכות סולאריות לבתים, לעסקים ולתעשייה.

את העסקה הובילו בקבוצת עזריאלי עו"ד נירית זאבי, סמנכ"לית, יועמ"ש ומזכירת הקבוצה, שרון לוי, סמנכ"ל פ.עסקי תחום המשרדים' ומרב שלומוביץ' ברק, סמנכ"לית שיווק תחום המשרדים. את הקבוצה ליוו עורכי הדין טרי אלמוזלינו-ארנון ואלון וולנר ממשרד ברנע, ג'פה, לנדה עורכי דין. את המוכרים של הקרקע ייצגו עורכי הדין לירון רוט וזיו כספי ממשרד גינדי כספי ושות ׳ ועו״ד יעקב רוזן. את סולראדג' ייצגו עורכי הדין טלי סלטון-ישועה ואיתי זמל ממשרד פישר, בכר, חן, וול, אוריון שות'.

מתחם גלילות צפון נמצא בסמוך למתחם הסינמה סיטי בגלילות, והוא מיועד להפוך למרכז תעסוקה גדול בשטח של 700,000 מ"ר. מתוכננות להיבנות בו, בין היתר, תחנת רכבת כבדה וכן תחנה של מטרו גוש דן. כפי שפרסמנו כאן, התוכנית להקמת מתחם התעסוקה הגדול הופקדה באוקטובר האחרון על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה רמת השרון.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלקבוצת עזריאליהוועדה המקומית לתכנון ובנייהעו"ד טלי סלטון ישועהיסקי-מור-סיון אדריכליםמתחם גלילות צפוןסולראדג' טכנולוגיותעו"ד איתי זמלפישר בכר חן וול אוריון ושות'עו"ד טרי אלמוזלינו-ארנוןעו"ד אלון וולנרמשרד ברנע, ג'פה, לנדה עורכי דיןעו"ד נירית זאבישרון לוימרב שלומוביץ' ברקגינדי כספי ושות‘
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...