הופקדה תוכנית מפורטת לאזור תעסוקה חדש בסמוך למחלף גלילות

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה הודיעה על הפקדת התוכנית, המתייחסת למתחם 1 של תוכנית רש/760 • התוכנית הראשית מייעדת 360,000 מ"ר לשטחי תעסוקה.

שיתוף הכתבה
רמת השרון (שאטרסטוק)רמת השרון (שאטרסטוק)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה רמת השרון הודיעה לאחרונה על הפקדת תוכנית מפורטת למתחם 1 בתוכנית רש/760 להקמת אזור תעסוקה מסחר ובילוי מזרחית למתחם הרב מכר בעיר. מדובר על מתחם בשטח של כ-83.4 דונם, שעליו מתוכננים להיבנות 77,650 מ"ר שטחי תעסוקה, ועוד 19,412 מ"ר שטחי מסחר.

"התוכנית משמשת כתוכנית מפורטת למתחם מספר 1 של תוכנית רש/760 ממערב לפרוזדור 'איילון' (כביש 20) וקו החוף של רכבת ישראל ברמת השרון, ממערב לגשר 'גנדי'", נכתב בדברי ההסבר לתוכנית. "היא כוללת תא שטח למסחר, תעסוקה ותחבורה, כולל תחנת רכבת וארבעה תאי שטח למסחר ותעסוקה, מייצרת כיכר עירונית במפגש רחובות מרווחים עם קולונדה מסחרית רחבה וכניסה למבנה מסחרי הכולל את תחנת הרכבת וגם רחבה פתוחה לשימוש הציבור, בחזית המרכז המסחרי והתחנה, כולל שטח פרטי פתוח המחבר בין שתי הכיכרות.

התוכנית מפתחת גם מערכת תנועה למעבר בין תחבורה ציבורית ופרטית לתחנת הרכבת, כולל חניה ציבורית ופרטית עם דגש מיוחד לרווחת הולכי רגל. היא מורה על פיתוח מתחם תחנת הרכבת והמרכז המסחרי סביבה, כעוגן פעילות וענין בדרום-מזרח 'גלילות צפון'".

כאמור, התוכנית היא חלק מתוכנית גדולה יותר, להקמת אזור תעסוקה מסחר ובילוי מזרחית למתחם הרב מכר – הוא מתחם גלילות הסמוך לסינמה סיטי. שטח התוכנית הראשית הוא  423.25דונם, וסך זכויות הבנייה בו הן 360,000 מ"ר עם אפשרות להרחבה עד שטח של 590,000 מ"ר.

יש לציין כי אזור זה מיועד לעבור פיתוח מאסיבי, הכולל הקמת שטחי מסחר ובילוי וכן שטחי מגורים רבים. חברת ביג מרכזי קניות כבר פועלת במקום, להקמת מרכז מסחרי ושטחי משרדים, "ביג פאשן גלילות" – מרכז שזכה להיתר דיפון וחפירה בינואר האחרון.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ביג מרכזי קניותהוועדה המקומית לתכנון ובנייה רמת השרוןמתחם הרב מכרתוכנית רש/760מתחם הסינמה סיטי בגלילות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...