פעילות אזורים בחיפה מתרחבת: תקים 350 דירות בפרויקט התחדשות בקריית חיים

החברה זכתה במכרז דיירים בשכונה שבמערב העיר, ותהרוס 80 דירות קיימות. הפרויקט יכלול הקמת ארבעה בניינים בני 16-9 קומות, וגם 2,258 מ"ר למסחר ו-1,680 מ"ר לתעסוקה

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט של אזורים (גיורא גור ושות' אדריכלים)הדמיה של הפרויקט של אזורים (גיורא גור ושות' אדריכלים)

אזורים זכתה במכרז התחדשות עירונית של דיירי רחוב דגניה בשכונת קריית חיים שבחיפה. מתחם דגניה מורכב מבנייני רכבת וותיקים בין המספרים 4 ל-12 ברחוב. על פי התוכנית, צפויות להיהרס במקום 80 יחידות דיור, ובמקומן ייבנו כ-350 יחידות דיור חדשות בארבעה בניינים בני 16-9 קומות. המתחם יכלול גם 2,258 מ"ר לשטחי מסחר וכ-1,680 מ"ר לשטחי תעסוקה.

רחוב דגניה, ששוכן בקרבת הים, מצוי בשכונת קריית חיים שבמערב העיר, וצפוי לעבור התחדשות משמעותית בשנים הקרובות על בסיס תוכנית האב של עיריית חיפה. כמו כן, השכונה ממוקמת בקרבה לציר הראשי העובר בצומת מרכזית של הרחובות ורבורג וההסתדרות, המאפשר מעבר מהיר בין ערים סמוכות.

ההודעה על זכיית אזורים במכרז מגיעה על רקע יציאתו לדרך של פרויקט ההתחדשות העירונית המשמעותי שלה בשכונת נווה דוד בחיפה – אזורים עיר הים, שבמסגרתו ייבנו 1,212 יחידות דיור. כמו כן, אזורים מרחיבה משמעותית את פעילותה בעיר, ולפני כמה חודשים הודיעה על זכייה במכרז נוסף ברחוב זלמן שניאור שבחיפה, שבמסגרתו צפויה החברה לבנות 212 יחידות דיור חדשות.

את אזורים מייצג עורך הדין לירן זילברמן, ואת הדיירים מייצגים עורכי הדין אורית נמדר וגלעד ברון ממשרד ברון ושות'. כמו כן, משרד האדריכלים של גיורא גור ושות' הוא אדריכל הפרויקט.

אזורים, שבבעלות הרשי פרידמן, המכהן כיו"ר הדירקטוריון, עוסקת בתחום ההתחדשות העירונית. כיום יש לאזורים יותר מ-60 פרויקטים בשלבים שונים (יותר מ-21 אלף יחידות דיור) וחמישה פרויקטים שיצאו לדרך ב-2022-2021, וכוללים את השלמתן של כ-3,000 יחידות דיור במתחמים גדולים המשלבים מגורים, מסחר ופנאי. בין הפרויקטים שלה ניתן למנות את: Moment ברחוב השבטים בבת ים (714 יחידות דיור), פרויקט ויצמן-סוקולוב בנתניה (264 יחידות דיור), פרויקט ויצמן–בארי בנתניה (292 יחידות דיור) ופרויקט שער העיר בגבעת שמואל (367 יחידות דיור).

מנהלת הפיתוח העסקי באזורים התחדשות עירונית , סימה מאור, מסרה כי, "שנים רבות שהשכונות האטרקטיביות היו על רכס הכרמל, ואילו באחרונה חלה מגמה הפוכה, ובה השכונות לאורך חוף הים זוכות לביקושים גבוהים". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםקריית חיים חיפההתחדשות עירוניתסימה מאורמכרז דיירים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...