דניה סיבוס תקים את פרויקט MOMENT של אזורים בבת ים; התמורה – כ-690 מיליון שקל

החברה המבצעת תקים את מבני המגורים, התעסוקה, המסחר ושטחי הציבור – אך לא תבצע את הריסת המבנים הקיימים • על פי ההערכות, העבודות יימשכו כשלוש שנים וחצי

שיתוף הכתבה
רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס, ורון אבידן, מנכ"ל אזורים (רמי חכם; תמר מצפי)רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס, ורון אבידן, מנכ"ל אזורים (רמי חכם; תמר מצפי)

חברת דניה סיבוס הודיעה היום (ג') כי תבצע עבור חברת אזורים את פרויקט הפינוי-בינוי הגדול MOMENT בבת ים, שבמסגרתו יוקמו 714 יחידות דיור חדשות, לצד שטחי תעסוקה, מסחר ועוד. התמורה עבור העבודות שתבצע החברה היא כ-690 מיליון שקל.

על פי ההסכם, החברה תבצע במתחם שבשכונת רמת הנשיא עבודות הכוללות חפירה ודיפון, הקמת ארבעה בנייני מגורים בהיקף כולל של 714 יח"ד על שני מגרשים סמוכים, בניית שני מבני תעסוקה, הקמת שטחי מסחר ושטחי ציבור לרבות מבני ציבור, בניית חניון תת-קרקעי משותף בן ארבע קומות ושטחי פיתוח.

דניה סיבוס מציינת בהודעתה לרשות לניירות ערך כי עבודות הריסת המבנים הקיימים במתחם יבוצעו על ידי חברה אחרת. התמורה שעליה סיכמו החברות תשולם לדניה בהתאם לקצב התקדמות העבודות. על פי הודעת החברה המבצעת, הן צפויות להימשך כשלוש שנים וחצי. 

נציין כי זהו לא הפרויקט הגדול הראשון שבו משתפות החברות פעולה: בפרויקט Exchange Ramat Gan שמוקם בצומת עלית ברמת גן הן עובדות במקביל – דניה סיבוס אחראית על בניית המרתפים בפרויקט, בעוד אזורים בונה ומשווקת את מגדל המגורים במתחם. כפי שפרסמנו כאן, בחודש יולי 2020 החלה יציקת המפלס התחתון לפרויקט כולו, ובדצמבר 2020 החלה יציקת הרפסודה למגדל המשרדים בפרויקט.

נזכיר כי פרויקט MOMENT עצמו עמד במרכז תשומת הלב במרץ האחרון, זאת לאחר שאזורים הודיעה על חתימת 479 בקשות רכישה ליחידות דיור בפרויקט – זאת בתוך יומיים בלבד, ובמבצע מכירות שנעשה רובו ככולו באמצעים דיגיטליים, ומרחוק. בקשות הרכישה, כך על פי החברה, הסתכמו לעלות כוללת של כ-1.05 מיליארד שקל. כעת ישמחו בוודאי הרוכשים לשמוע כי הפרויקט מתקדם לקראת מימוש, עם חתימת ההסכם בין דניה לאזורים.

מנכ"ל דניה סיבוס , רונן גינזבורג: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה המתמשך עם חברת אזורים, מן החברות היזמיות המובילות במשק, ובטוחים כי הפרויקט יבוצע על הצד הטוב ביותר, באופן בטיחותי, איכותי, בלוחות הזמנים הנדרשים ועל פי התקציב. פרויקט זה מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים שמבוצעים ובוצעו על ידי החברה עבור קבוצת אזורים, אשר מעידה על האמון הרב הקיים לקבוצת דניה ולפועלה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהתחדשות עירוניתאזוריםדניה סיבוסרונן גינזבורגExchange Ramat Ganפרויקט MOMENTפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...