פרויקט Exchange Ramat Gan: החלה בניית מגדל המשרדים

מדובר במגדל בן 45 קומות, שיצטרף למגדל המגורים בן 55 הקומות שבנייתו כבר החלה.

שיתוף הכתבה
רונן גינזבורג, כרמל שאמה הכהן וצחי הרץ באירוע יציקת הרפסודה (אילן ספרא)רונן גינזבורג, כרמל שאמה הכהן וצחי הרץ באירוע יציקת הרפסודה (אילן ספרא)

החלה בניית בניין המשרדים בפרויקט Exchange Ramat Gan בצומת עלית המפורסם ברמת גן: חברת מגדל ביטוח יצקה מאתמול (ב') בשעות הבוקר, ובמשך יותר מ-24 שעות, את הרפסודה למגדל, במסגרת הפרויקט המשותף לחברת הביטוח ולחברת אזורים במתחם עלית בעיר, על המגרש שבו פעל בית החרושת המיתולוגי לשוקולד. במהלך היציקה עבדו שבע מערבלות בטון ו-700 מערבלי בטון, במשך יותר מ-24 שעות, שבמהלכן נוצקו כ-5,280 קוב בטון לרפסודת המגדל.

הפרויקט, בתכנון משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון, יכלול שני מגדלים על מגרש של כ-8.1 דונמים, שביניהם ייבנו שטחי מסחר ואזורי כושר ופנאי. את מגדל המשרדים מקימה חברת מגדל ביטוח, והוא יכלול 3,000 מ"ר שטחי מסחר ועוד כ-60,000 מ"ר של שטחי משרדים, ב-45 קומות בהיקף השקעה של כמיליארד שקלים. לצידו כבר החלה בניית מגדל המגורים, לפני כמה חודשים.

פרויקט Exchange Ramat Gan: החלה בניית מגדל המשרדיםפרויקט Exchange Ramat Gan: החלה בניית מגדל המשרדים

טקס יציקת הרפסודה, שגודלה כמעט פי שניים מרפסודת מגדל המגורים, נערך במעמד צחי הרץ, מנהל נדל"ן ישראל בחטיבת ההשקעות של מגדל ביטוח, רונן גינצבורג, מנכ"ל חברת דניה סיבוס הבונה את מרתפי הפרויקט, וראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן. כעת צפויה מגדל ביטוח להתחיל בבניית יסודות המגדל ובהקמת השלד. הצפי לסיום העבודה על הפרויקט כולו הוא בעוד כארבע שנים. עוד לפני אכלוסו צפוי להתחיל לפעול הקו האדום של הרכבת הקלה, שיעצור בתחנה ממש למרגלות הפרויקט.

חברת אזורים, אשר בונה ומשווקת את מגדל המגורים בפרויקט, יצקה את הרפסודה שלו כבר בחודש יולי האחרון, והיא נמצאת בשלבי בנייה ראשונים שלו. מגדל המגורים, שייקרא "מגדל עלית", יכלול 55 קומות ובהן 355 דירות. החברה כבר החלה לשווק את הדירות בו, ולאחרונה דיווחה כי שבועיים מתחילתו שווקו כ-170 דירות בהיקף מכירות של כ-439 מיליון שקל.

צחי הרץצחי הרץ

צחי הרץ ממגדל ביטוח אמר היום: "הפרויקט יהיה שער הכניסה לעיר רמת גן ויהפוך את האזור, עם אכלוסו, לאחד ממרכזי התעסוקה והמסחר הגדולים בגוש דן.

אנו במגדל רואים ב-Exchange Ramat Gan פרויקט דגל ומאמינים מאוד בקונספט של תעסוקה ומסחר בסמוך למגורים, לעורקי תחבורה ולאמצעי תחבורה משמעותיים, בעולם המשתנה לנגד עינינו כמעט בכל המובנים - ובייחוד בהיבטים הכלכליים והחברתיים"

אנו במגדל רואים בו פרויקט דגל ומאמינים מאוד בקונספט של תעסוקה ומסחר בסמוך למגורים, לעורקי תחבורה ולאמצעי תחבורה משמעותיים, בעולם המשתנה לנגד עינינו כמעט בכל המובנים - ובייחוד בהיבטים הכלכליים והחברתיים. קיים כיום חיפוש אחר פרויקטים העונים על צרכים מגוונים. מגדל ביטוח מאמינה בתפיסת עולם זו, והחבירה לפרויקט המשותף עם אזורים היא חלק מכך".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםכרמל שאמה הכהןדניה סיבוסמגדל עליתרון אבידןמגדלExchange Ramat Ganצומת עלית ברמת גןרונן גינזבורגצחי הרץיציקת רפסודה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...