צפו בהריסת 3 בנייני רכבת בפרויקט N סוקולוב של אזורים בנתניה - שבמקומם ייבנו מגדלים עם 264 יח"ד

הפרויקט הוא חלק משיתוף פעולה רחב של חברת אזורים והחברה להתחדשות נתניה בכמה מתחמים שבהם ייבנו כ-2000 יח"ד דיור חדשות

שיתוף הכתבה
עו"ד ענת לביא-אזולאי, חברת מועצת העיר נתניה; רון אבידן, מנכ"ל אזורים; מרים פיירברג, ראש עיריית נתניה; אלי דלל, סגן ראש העיר (יוסי מסה)עו"ד ענת לביא-אזולאי, חברת מועצת העיר נתניה; רון אבידן, מנכ"ל אזורים; מרים פיירברג, ראש עיריית נתניה; אלי דלל, סגן ראש העיר (יוסי מסה)

אמש,  (שלישי, 24.5) נערך ברחוב סוקולוב פינת וייצמן בנתניה, אירוע ההריסה של שלושה מבני רכבת אשר במסגרתו יעברו 62 משפחות לפרויקטN  סוקולוב של חברת אזורים בתחום ההתחדשות העירונית. הטקס היה במעמד ראש עיריית נתניה מרים פיירברג, מנכ"ל אזורים, רון אבידן ודיירי הבניינים הנרגשים. 

לדברי החברה, פרויקט זה ושאר המתחמים של אזורים במסגרת N ייבנו בצורה ייחודית המשלבת תפיסת מגורים היברידית הכוללת אדריכלות מודרנית וחדשנית, חללים מיוחדים לדיירים, קומות מסחר, מבני ציבורי, חדרי כושר מושקעים, חללי מוסיקה אקוסטיים ועוד.

פרויקט N סוקולוב של אזורים הוא מפרויקטי הדגל של החברה. הפרויקט בשלבי תכנון וצפוי לכלול הריסה של 3 מבנים בעלי 62 יח"ד אשר במקומן יוקם מתחם בעל 3 מגדלים עם 264 יח"ד, 700 מ"ר של מסחר החולשים על כ-5.5 דונם. החזית המסחרית צפויה להיות לאורך הרחובות ויצמן – סוקולוב בארי. כמו כן, בסמוך למתחם, ברחובות סוקולוב ושדרות וייצמן, מתוכננים במסגרת תכנית "מהיר לעיר 2025", נתיבי העדפה לתחבורה ציבורית. בנוסף, שבילי אופניים לטובת שיפור התחבורה והתנועה באזור. תמהיל הדירות הינו מגוון ומורכב מדירות 3-5 חדרים. פרויקט N סוקולוב תוכנן ועוצב על ידי משרד 'זית לב אדריכלים' בשיתוף עם האדריכל דני אייל.

כמו כן, מוסרים בחברה כי הדיירים יזכו לחיות בסביבה הכוללת תשתיות מפותחות, עם ריאות ירוקות ומטופחות, ויזכו ליהנות מהקרבה לים ונוף מרהיב מהקומות הגבוהות. הפרויקט הוא חלק משיתוף פעולה רחב של חברת אזורים והחברה להתחדשות נתניה בכמה מתחמים שבהם ייבנו כ-2000 יח"ד דיור חדשות. שיתוף הפעולה בין החברות כולל קידום מתחמי מגורים  המשנים את תפיסת המונח "מתחם התחדשות עירונית ", מחדשים את המרקם האורבני באזורים שבהם החברות פועלות ומתמקדים בעיקר במרכז העיר בנתניה, לדברי החברה. הפרויקטים צפויים להיבנות בקרבה לים, למרכז העיר השוקק, לשוק, תחבורה ציבורית ועוד.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, אמרה: "אנחנו מתחילים עידן חדש, עידן שיביא לרווחה משמעותית בראש ובראשונה לכם הדיירים. זה לא רק 62 משפחות שזוכות להתחדשות, אלא הרבה מעבר לזה – הקרובים, החברים שיבואו לבקר אתכם והשמחה בעקבות זאת היא מאוד מאוד גדולה. זהו הפרויקט השישי שיוצא לדרך בעיר, פרויקט ענק ומורכב. אנחנו החלטנו שהנושא הזה מספיק חשוב כדי להקים אגף מיוחד לתחום הפינוי-בינוי בעירייה. יש לנו בקנה עוד תוכניות פינוי-בינוי ברחבי השכונות בעיר. חשוב לי שבצפון העיר המראה יהיה חדש, נעים ומהנה להסתובב כאן. אני בטוחה שבחרתם באנשים המבצעים הנכונים שייבנו לכם את הדירות היפות והמרווחות ביותר, עם איכות חיים טובה ורמת בנייה מעולה. תודה ענקית לשותפים ולדיירים".

מנכ"ל אזורים רון אבידן הוסיף: "כבר שנים שחברת אזורים פועלת בעיר נתניה ובמהלך 60 שנות פעילותה החברה בנתה פרויקטים רבים. אנו רואים בנתניה ובהתפתחותה כיעד אסטרטגי ומאמינים בבניין העיר. נתניה מובילה את מהפכת ההתחדשות העירונית ומבקשת לחזק את השכונות הוותיקות ולחדשן בבנייה מודרנית ומתקדמת. אנחנו באזורים מאמינים כי ביחד עם חזון העיר אזורי המרכז וצפון נתניה צפויים לעבור מהפך משמעותי. עבור מימוש חזון ההתחדשות הקמנו את המותג N שמקורו בביטוי New Netanya, נתניה החדשה. אנחנו פועלים בשנים האחרונות לקידום מספר פרויקטים, בעיקר במרכז ובצפון העיר שיניבו למעלה מ-2000 יח"ד ויבצעו מהפכה משמעותית באזורים הללו. המודל של N מבטא תפיסת מגורים היברידית מהמתקדמות במדינת ישראל. פרויקט עירוב שימושים המשלב אדריכלות מודרנית וחדשנית עם מרקם עירוני קיים. פרויקט N סוקולוב מהווה את הסנונית הראשונה בפעילות הענפה של חברת אזורים בעיר נתניה בתחום ההתחדשות העירונית. הודות לשיתוף הפעולה הפורה עם עיריית נתניה והחברה להתחדשות נתניה, וכן לאמון שקיבלנו מכל אחד מהדיירים הצלחנו לקדם פרויקט שצפוי להכיל 264 דירות, שלושה מגדלים של 24 קומות כל אחד, בבנייה חדשנית, מודרנית ומתקדמת."

בעלים ושותף החברה להתחדשות נתניה , מנשה זוארץ, סיכם: "אני רוצה להודות לכל מי שתרם להתקדמות הפרויקט. לשותפים – אזורים, שהם לא רק שותפים עסקיים, אלא שותפים לחזון הגדול שלנו להתחדשות העיר נתניה. כיליד נתניה, שהעיר זורמת לי בדם, אני מודה על הזכות שניתנה לי לפתח, לחדש ולתת איכות חיים טובה יותר לתושבי העיר. בשבילי זו שליחות."


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםעיריית נתניהמרים פיירברגרון אבידןהחברה להתחדשות נתניהמנשה זוארץפרויקט N סוקולוב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...