חדשות הנדל"ן: מצלאוי החתימה, אילה אגם בונה בחריש, אב גד משווקת ואזורים במבצע לרופאים

מצלאוי החתימה דיירים ברחובות על פרויקט פינוי בינוי לבניית 160 דירות. אילה אגם החלה לבנות את הפרויקט השמיני שלה בחריש. אב גד משווקת צמודי קרקע שלה בעין הים. אזורים במבצע למועדון הרופאים לדירות בגבעת שמואל

שיתוף הכתבה

מצלאוי החתימה דיירים על הסכם לפינוי בינוי בקרית משה ברחובות

מצלאוי חתמה מול הדיירים על הסכם פינוי בינוי בשכונת קריית משה ברחובות, שבמסגרתו ייהרסו שלושה בניינים בני ארבעה קומות עם 56 דירות ישנות, וייבנו עד ארבעה בניינים ו-160 דירות חדשות.  הפרויקט נמצא כרגע בשלב תכנון מפורט ויש לו תב"ע בתוקף. מהחברה נמסר כי זה לא הפרויקט היחיד שלה בשכונה - כרגע יש לה עוד שניים שנמצאים בתהליכי מו"מ. הדיירים בפרויקט חתמו מול החברה על הסכם שבמסגרתו יקבלו כחלק מהמפרט גם ריהוט ו/או מכשירי חשמל, מבין כמה חנויות נבחרות. מצלאוי, שבבעלות סמי מצלאוי, נוסדה ב-1977 ונהפכה לחברה ציבורית ב-2007. 
 
קריית משה נכללת בתוכנית הגג שנחתמה מול עיריית רחובות. תוכנית ההתחדשות הכוללת בשכונה משתרעת על כ-1,500 דונם בדרום-מערב העיר, וכוללת 4,000 יחידות דיור במקום כ-1,300 קיימות במבני שיכון במצב תחזוקתי ירוד, וכ-6,000 יחידות דיור נוספות בקרקע משלימה שהוקצתה לטובת
הפרויקט על ידי רשות מקרקעי ישראל (רמ"י). מתוך כלל יחידות הדיור, 2,000 יוקצו לדירות קטנות. כמו כן, 300 יחידות דיור יוקצו לסטודנטים. מלבד יחידות הדיור, התוכנית כוללת גם שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-470 אלף מ"ר, כ-120 דונם של שטחים פתוחים וכ-350 אלף מ"ר שטחים למבנים ומוסדות
ציבור.

אילה אגם החלה לבנות את הפרויקט השמיני שלה בחריש

שבוע לאחר שקיבלה את יתרת ההיתרים, החלה אילה אגם בבניית פרויקט אילה View בשכונת צוותא שבחריש. סיום הבנייה צפוי בעוד כשנתיים. החברה סיימה את קבלת ההיתרים לכל עשרת הבניינים שבפרויקט, שיהיו בני חמש עד שבע קומות. בפרויקט יהיו מגוון דירות: שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הקבלן שנבחר על ידי אילה אגם לביצוע הפרויקט הוא בראל.

הפרויקט של אילה אגם (VIEW POINT)הפרויקט של אילה אגם (VIEW POINT)


איתן לוי, שותף מנהל באילה אגם, אמר כי, "פרויקט אילה VIEW הא הפרויקט השמיני של החברה בעיר. שילוב הנוף הררי המרהיב, מיקומה על עורק תחבורה ראשי ומחירים אטרקטיביים מושכים לחריש הן יזמים והן אוכלוסייה חזקה".

אב גד החלה לשווק את הפרויקט שלה בגבעת אולגה

אב גד החזקות החלה בשיווק פרויקט MOSAIC בעין הים בגבעת אולגה. ביוני 2021 נכנסה החברה לתחום הייזום, ורכשה כ-20 מגרשים בגבעת אולגה תמורת כ-26.6 מיליון שקל. באוקטובר 2021 היא קיבלה מימון מהפניקס ביטוח לרכישת הקרקע ולמימון שלב הבנייה, לרבות ערבויות ביצוע ופוליסות לרוכשי הדירות. פרויקט MOSAIC הוא מתחם מבודל בחלק הצפוני של עין הים, ובו כ-20 קוטג'ים הממוקמים כ-400 מטר מחוף הים.

מנכל אב גד ראם רצון (מתוך אתר החברה)מנכל אב גד ראם רצון (מתוך אתר החברה)

 
יו"ר אב גד, מיכאל (מיכי) רצון, אמר כי "אנו מאמינים בפוטנציאל בפרויקט MOSAIC בעין הים בגבעת אולגה, על רקע מיקומו האטרקטיבי והביקוש הגבוה שקיים באזור לבתים דו-משפחתיים צמודי קרקע".
 

אזורים ומועדון יחד במבצע לרופאים בפרויקט בגבעת שמואל

אזורים ומועדון הצרכנות לרופאים יחד יוצאים במבצע משותף בפרויקט ההתחדשות העירונית שער העיר בגבעת שמואל. במסגרת המבצע, יוצעו למשפחות בין השאר הנחות שעשויות להגיע לכ-110 אלף שקל. פרויקט שער העיר ממוקם בכניסה המערבית לגבעת שמואל. הוא ייבנה עם עירוב שימושים וצפוי לכלול בניית 467 יחידות דיור בשלושה בניינים ברחוב בן גוריון - שניים בני 25 קומות והשלישי בן 30 קומות, במקום 112 יחידות דיור קיימות בתשעה בנייני רכבת ישנים. הפרויקט יכלול גם 3,500 מ"ר שטחי מסחר, מוסדות חינוך, גינות וכיכר עירונית. הפרויקט קיבל באחרונה היתר בנייה מלא והקבלן המבצע הוא עץ השקד . עבודות החפירה והדיפון כבר החלו. הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים טיטו אומן אדריכלים.

הדמיה של פרויקט שער העיר בגבעת שמואל (3Division)הדמיה של פרויקט שער העיר בגבעת שמואל (3Division)


לדברי סמנכ"ל המכירות באזורים, יוני בראל, "ההבנה שהפרויקט קרוב למרכזים רפואיים באזור הובילה את המהלך, מתוך שאיפה לאפשר למשפחות רופאים/ות צעירות לרכוש דירה בפרויקט הסמוך למקום עבודתם". יו"ר מועצת המנהלים של יחד, אבי יהב, הוסיף כי "לאחר מו"מ הסכמות עם אזורים, הפרויקט ישווק לעמיתים בתנאים אטרקטיביים".
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםמצלאויאילה אגםפינוי בינוי חרישגבעת שמואלאב גדקריית משה רחובותמיכאל רצוןמיכי רצוןעין היםגבעת אולגה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...