מימוש נוסף לג'י סיטי: מוכרת מרכז מסחרי בפולין תמורת 175 מיליון שקל

החברה חתמה על הסכם למכירת מרכז מסחרי בשטח השכרה של 27.5 אלף מ"ר. זוהי עסקה נוספת במסגרת התוכנית להקטנת החוב באמצעות מימוש נכסים בהיקף כ- 5.3 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
חיים כצמן (גזית גלוב)חיים כצמן (גזית גלוב)

ג'י סיטי (לשעבר גזית גלוב ) הודיעה היום (א') כי חתמה על הסכם מחייב למכירת המרכז המסחרי Atrium Molo אשר ממוקם בעיר Szczecin שבצפון פולין, כ- 500 ק"מ מוורשה - תמורת 175 מיליון שקל.

המרכז המסחרי הוא בעל שטח להשכרה של כ- 27.5 אלף מ"ר ונמכר תמורת כ- 46.3 מיליון אירו,בדומה למחירו בספרים ליום 30 בספטמבר, 2022. הנכס נקי מחוב או שעבוד ותמורת המכירה תשמש להמשך הורדת מינוף החברה. השלמת העסקה צפויה במהלך שנת 2023.

Atrium Molo פולין (באדיבות גזית גלוב)Atrium Molo פולין (באדיבות גזית גלוב )

זוהי עסקה נוספת שבמסגרת התכנית האסטרטגית של החברה למכירת נכסים שבעיקרם אינם נכסי ליבה אשר הוצגה בסוף אוקטובר 2022 ועומדת כיום על סך נכסים של כ- 5.3 מיליארד שקל:

מאוקטובר עד היום מומשו נכסים בסה"כ כ-1.35 מיליארד שקלים: קופרניקוס בפולין בכ-450 מיליון שקל, הופ דיפו במנהטן כ-528 מיליון שקל  שמימשה בדצמבר, שני נכסים בפולין בכ-60 מיליון שקל, וכן קניון   G יבנה כ-154 מיליון שקל - המימוש הראשון בישראל -  בחודש שעבר: וכעת מולו בפולין בכ-175 מיליון שקל. לדברי  החברה היא ממשיכה להתקדם בהתאם לתוכנית ולוחות הזמנים שהוצגו.

 בדצמבר הודיעה החברה על הגדלת תוכנית המימושים דולר, ל־5.3 מיליארד שקל ולשישה נכסים חדשים, שלושה מהם באירופה - כולל מולו פולין - בשווי כולל של 1.4 מיליארד שקל, שמוחזקים על ידי ג'י־סיטי אירופה, ושלושה בישראל, שהמרכז המסחרי ביבנה היה הגדול שבהם. 

נכון לתחילת השנה החוב של החברה עומד על כ-8 מיליארד שקל למחזיקי האג"ח שלה ושל 2.4 מיליארד שקל למחזיקי האג"ח של חברת הבת G City Europe

 לדברי חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל G City: "אנו ממשיכים במימוש התכנית האסטרטגית למכירת נכסים שאינם נכסי ליבה והורדת המינוף בקבוצה ומודיעים היום על הסכם למכירת נכס נוסף, בעיר משנית בפולין, גם הוא במחיר הספרים. אנו ממשיכים בביצוע התכנית ומאמינים ביכולתנו להמשיך ולממשה באופן מוצלח".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חיים כצמןמימוש נכסיםג'י סיטינדל"ן בפולין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...