ממשיכה להקטין את החוב: ג'י סיטי מוכרת נכס בניו יורק תמורת 528 מיליון שקל

החברה הבת Gazit Horizons תמכור את הנכס שבבעלותה, שמחזיק בחוב בהיקף של 460 מיליון שקל, ל-Home Depot. התזרים הצפוי מהעסקה, כולל שחרור פיקדונות בחשבון ליווי, הוא 112 מיליון שקל - שישמשו להקטנת החוב של ג'י סיטי

שיתוף הכתבה

ג'י סיטי דיווחה היום (ב') כי החברה הבת שבבעלותה המלאה, Gazit Horizons, חתמה על הסכם מחייב למכירת הנכס שאותו היא מחזיקה במנהטן שבניו יורק, תמורת כ-528 מיליון שקל. מדובר בנכס מסחרי המושכר ברובו לשוכר יחיד. הרוכשת היא רשת Home Depot האמריקאית.
 
לנכס יש חוב בהיקף של כ-460 מיליון שקל, ומהמכירה צפוי תזרים לאחר הוצאות עסקה של כ-112 מיליון שקל (כולל שחרור פיקדונות של החברה בחשבון ליווי וכו'). על פי ההסכם, הרוכש יעביר הרוכש פיקדון של כ-14 מיליון שקל. השלמת העסקה צפויה ב-2023, עם מסירת החזקה בנכס ל-Home Depot. תמורת המכירה משמשת כולה להקטנת חוב של ג'י סיטי. 

ג'י סיטי היא חברת נדל"ן ציבורית ישראלית שנוסדה ב-1982. המנכ"ל שלה כיום הוא חיים כצמן. החברה עוסקת ברכישה, השבחה , פיתוח וניהול מרכזים מסחריים באזורים אורבניים צומחים - בעיקר בצפון אמריקה, בברזיל, בישראל ובאירופה. ב-2021 דיווחה החברה על הכנסות של 2.29 מיליארד שקל ורווח תפעולי של 1.86 מיליארד שקל. ב-2022 מכרה ג'י סיטי נכסים בהיקף של כ- 1.5 מיליארד שקל שהיו בבעלות חברות שבבעלותה המלאה.

 

כצמן מסר כי "אנו מודיעים היום על התקדמות נוספת בתוכנית למכירת נכסים שאינם נכסי ליבה ונכסים שפוטנציאל ההשבחה שלהם מומש. אנו ממשיכים לפעול במרץ למימוש התוכנית, לטובת הגדלת הנזילות והקטנת המינוף".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חיים כצמןניו יורקג'י סיטיGazit HorizonsHome Depot
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...