מגוריט תגייס 229 מיליון שקל מהמוסדיים לסדרת אג"ח

במכרז המוסדי התקבלו הזמנות הכוללות התחייבויות מוקדמות לרכישת 459,664 יחידות במחיר 900 שקל מינימום, מתוכן מתכוונת החברה להיענות לגיוס 250 אלף יחידות במחיר 916 ליחידה

שיתוף הכתבה
ארז רוזנבוך, מנכ"ל מגוריט (עמית חכמוב)ארז רוזנבוך, מנכ"ל מגוריט (עמית חכמוב)

קרן הריט למגורים מגוריט גייסה 229 מיליון שקל מהמוסדיים. הקרן מדווחת היום (ג') לבורסה כי ביום 26 בדצמבר 2022 התקיים מכרז למשקיעים מוסדיים לאג"ח של החברה . 

ניירות הערך המוצעים הוצעו למוסדיים, בדרך של מכרז על מחיר יחידה, הכוללת, כל אחת,  1,000 שקל  ערך נקוב, מסדרה ה', במחיר מזערי של 900 שקל ליחידה ובריבית נקובה 3% צמוד למדד. 

במכרז המוסדי התקבלו הזמנות הכוללות התחייבויות מוקדמות לרכישת459,664 יחידות בסך הכל, מתוכן מתכוונת החברה להיענות לגיוס 250 אלף יחידות (אשר תהווינה שיעור של כ-81.7% מכמות היחידות שתוצע לציבור) במחיר של 916 שקל לכל יחידה, שיהווה את מחיר היחידה המינימאלי במכרז לציבור, אשר יתבצע על פי דוח הצעת המדף,במקרה שיפורסם על ידי החברה. החברה מבהירה כי, מחיר היחידה הסופי ייקבע במסגרת המכרז לציבור. בכוונת החברה לפעול, בימים הקרובים, לפרסום הצעה לציבור בדוח הצעת מדף, בדרך של הצעה אחידה, במכרז על מחיר יחידה, שבו יפורטו היקף ההצעה לציבור ויתר תנאי ההצעה. בעקבות הדיווח  S&P מעלות דירגה את סדרת האג"ח ilA.

לאחרונה קרן הריט רכשה 40 יחידות דיור תמורת סכום כולל של 90 מיליון שקל בפרויקט של תנופה נדל"ן ייזום פרויקטים ברחוב יפו במרכז ירושלים, שנמצא לקראת קבלת היתר בנייה. הדירות יוצעו לשכירות ארוכת טווח.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגוריטארז רוזנבוךגיוס אג"ח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...