מגוריט רכשה מתנופה נדל"ן 40 דירות בירושלים תמורת 90 מיליון שקל

את הדירות מייעדת קרן הריט להשכרה ארוכת טווח. הפרויקט שבו ייבנו הדירות ממוקם ברחוב יפו במרכז העיר נמצא לפני היתר, וצפוי להתחיל להיבנות בתוך כחצי שנה

שיתוף הכתבה
יו"ר מגוריט ארז רוזנבוךיו"ר מגוריט ארז רוזנבוך

קרן הריט למגורים מגוריט רכשה באחרונה 40 יחידות דיור תמורת סכום כולל של 90 מיליון שקל בפרויקט של תנופה נדל"ן ייזום פרויקטים ברחוב יפו במרכז ירושלים, שנמצא לקראת קבלת היתר בנייה. הדירות יוצעו לשכירות ארוכת טווח.

בסך הכל כולל הפרויקט הקמת בניין אחד בן 11 קומות, שיכלול 65 יחידות דיור מעל קומת מסחר, בסמוך לצומת הרחובות המלך ג'ורג' ויפו, על ציר הרכבת הקלה. הבנייה, שתחל בעוד שישה חודשים, תכלול ברובה דירות קטנות בנות שניים-שלושה חדרים. בקומות הגבוהות יכלול הפרויקט דירות פנטהאוז או דופלקס. צפי סיום הפרויקט הוא בעוד כ-30 חודשים. אדריכל הפרויקט הוא אלכס אוסטרובסקי. את המימון לפרויקט יעמידו רובי קפיטל וכלל ביטוח.



מגוריט, שנוסדה ב-2016, היא קרן הריט הראשונה בישראל שפועלת בשוק הדיור להשכרה ארוכת טווח. זו אינה העסקה הראשונה של מגוריט בירושלים: ב-2020 רכשה הקרן 59 דירות בשלושה בניינים בשכונת ארנונה, תמורת 140 מיליון שקל. תנופה נדל"ן בע"מ היא חברה יזמית שהתאגדה ב-2011 על ידי ישראל הרצברג, יוסי שפירא ואלי פוברסקי. החברה עוסקת בייזום פרויקטים לבנייה ובתחום ההתחדשות העירונית, בעיקר בירושלים והסביבה.

תנופה נדל"ן יוצגו על ידי משרד עו״ד ש.פרידמן אברמזון ושות'. מתנופה נדל"ן נמסר בתגובה כי "הפרויקט החדש הוא בשורה נפלאה לשוק הדיור בירושלים ולצעירים רבים שמעוניינים לגור בלב הפועם של בירת ישראל". 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגוריטרובי קפיטלכלל ביטוחירושליםתנופה יזמות נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...