זרוע ההשקעות של דיסני תחזיק ב-12% מחברת ההתחדשות העירונית אנגל אינווסט

בכך היא מצטרפת ללאומי פרנטרס, שחלקה בחברה ידולל מ-20% ל-18% לפי שווי של 570 מיליון שקל אחרי הכסף. לשמרוק תינתן במסגרת ההסכם אופציה להגדיל את אחזקתה ב-5%

שיתוף הכתבה
יעקב אנגל, בעל השליטה באנגל אינווסט (אסנת קרסננסקי שני)יעקב אנגל, בעל השליטה באנגל אינווסט (אסנת קרסננסקי שני)

חברת שמרוק, זרוע ההשקעות של משפחת דיסני, מצטרפת ללאומי פרטנרס ומשקיעה בחברת ההתחדשות העירונית אנגל אינווסט שבשליטת יעקב אנגל ותחזיק ב-12% מהחברה לפי שווי של כ-570 מיליון שקל אחרי הכסף. לשמרוק תינתן במסגרת ההסכם אופציה להגדיל את אחזקתה ב-5% נוספים לפי שווי זהה. זו ההשקעה הראשונה של שמרוק בתחום ההתחדשות העירונית. הפעילות של שמרוק בארץ מנוהלת בידי מיכה גייגר. אנגל אינווסט מנוהלת על ידי מנכ"ל החברה, מרט יודלביץ, וסמנכ"ל הפיתוח העסקי הוא עופר אנגל.

לפני שנה וחצי, השקיעה לאומי פרטנרס, זרוע ההשקעות הריאליות של לאומי בניהולו של אבי אורטל, באמצעות אקוויטי וחוב 60 מיליון שקל באנגל אינווסט והגיעה להחזקה של 20% בחברה. כעת, עם כניסתה של שמרוק לאנגל אינווסט, לאומי פרטנרס תחזיק בכ-18%.

שמרוק (Shamrock Holdings) נוסדה ב-1978 על-ידי משפחת דיסני האמריקאית. במהלך השנים השקיעה שמרוק בנכסים בתחומים נרחבים מענפי המדיה, בידור ותקשורת, מלונאות ועוד בכל העולם. שמרוק היא מהמשקיעות הזרות הוותיקות בישראל.  בחמש השנים האחרונות היא התמקדה בהשקעות בישראל באמצעות קרנות השקעה שהקימה ואשר השקיעו בחברות טבע נאות, סינמה סיטי, בון-תור, פולימר לוגיסטיק ועוד.

אנגל אינווסט הוקמה על ידי יעקב אנגל, מי שבעבר היה הבעלים של קבוצת אנגל בנייה הבורסאית שמכר אותה לאזורים לפני כ-15 שנה וכיום בנוסף לפעילותו הנ"ל פעיל גם אנגל בתחום המחצבות בישראל ומינרלים ומיכרות בעולם וכן מחזיק בפרוטופוליו גדול של נדל"ן מניב הכולל בעיקר בנייני משרדים ומסחר באנגליה ביחד עם משפחת חרמוני. כמו כן, משקיע אנגל בהיקף נירחב בחברות טכנולוגיה ובקרן Atooro. אנגל אינווסט התחדשות עירונית היא חברה בת של קבוצת אנגל אינווסט, זרוע הנדל"ן של אנגל. החברה מעורבת בהקמת יותר מ-4,000 יחידות דיור בכ-30 פרויקטים בשלבים שונים (הליכי אישור או ביצוע),בין השאר ברמת השרון, הרצליה, ירושלים, גבעתיים, רמת גן, תל אביב, אשדוד ועוד. 

את שמרוק ייצגה בעסקה עו"ד לילה צ'רטוב ממשרד עו"ד גרוס חודק ושות' ואת אנגלאינווסט ייצג עו"ד גל חת. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מרט יודלביץעופר אנגלאנגל אינווסטשמרוק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...