עולם הנדל"ן עובר לירוק: גם עידו חג'ג' נכנס לתחום הקנאביס

בעלי קבוצת חג'ג' השקיע לצד משקיעים נוספים 6 מיליון שקל בחברת Univo המפתחת מוצרי קנאביס לשימוש רפואי • גם ברק רוזן מבעלי קנדה ישראל השקיע בקנאביס

שיתוף הכתבה
עידו חג'ג' עידו חג'ג'

יזם נדל"ן נוסף נכנס לעולם הקנאביס: אחרי ברק רוזן, מבעלי השליטה בקנדה ישראל, גם עידו חג'ג' מקבוצת חג'ג' החליט להשקיע בחברה הפועלת בתחום. לאחרונה רכש יזם הנדל"ן, לצד משקיעים נוספים, 11.6% ממניות חברת יוניבו (Univo), תמורת 6 מיליון שקל.

יוניבו היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של 76 מיליון שקל, ועוסקת בפיתוח מוצרי קנאביס לשימוש רפואי. החברה הוקמה על ידי גולן ביטון וצוות של כימאים, מהנדסים, ביוכימאים וחוקרי קנאביס, ביניהם ד"ר שאול מוכתר אשר כיהן במשך 15 שנים כסמנכ"לֹ בחברת טבע.

חברת יוניבו מקימה בימים אלו מפעל חדש לפיתוח ולייצור קנאביס רפואי. המפעל משתרע על שטח של 750 מ"ר באשקלון, ובו מעבדה למחקר, פיתוח וייצור מוצרים מבוססי קנאביס. טכנולוגיות הייצור וההפקה של יוניבו נחשבות ייחודיות בישראל ובעולם. נוסף על כך, זוהי אחת החברות הבודדות בעולם בתחום הקנאביס הרפואי אשר מנהלת את מערך הפיתוח החל משלב השתילה ועד לשלב ייצור ואספקת המוצרים הרפואיים (seed to market).

בחברה אומרים כי השקעתו של חג'ג' תאיץ ותקרב לסיום את הקמת המפעל באשקלון, דבר שיקדם את תהליך הפצת המוצרים ויאפשר לעשות זאת כבר בחודשים הקרובים – כל זאת על רקע חוק הייצוא שעבר בשבוע שעבר.

חג'ג' אמר בעקבות השקעתו: "מדינת ישראל מובילה בתחום מחקר הקאנביס הרפואי. מדובר בענף בעל פוטנציאל כלכלי גדול מאוד, שקיבל חיזוק עת אישרה הממשלה ייצוא של החומר מישראל. לאחר שבחנתי כמה אופציות להשקעה בתחום הקאנביס, החלטתי לתת אמון בחברת יוניבו, המחזיקה בכל ארבעת הרישיונות הראשוניים לגידול, למחקר, לפיתוח, לייצור ולהפצה של מוצרי קנאביס. היא גם חתמה על כמה הסכמים אסטרטגיים שמחזקים אותה מאוד ומעניקים לה ערך מוסף על פני השחקנים האחרים בשוק".

גולן ביטון, מנכ"ל ומייסד יוניבו: "אנו שמחים שעידו חג'ג' רואה את פוטנציאל שוק הקנאביס בישראל ומוצא את יוניבו כחברה מובילה בתחום ובעלת יתרונות עסקיים ארוכי טווח. אני סמוך ובטוח שהעסקה תיטיב עם שני הצדדים. השקעתו של חג'ג' לבטח תקדם את המשך פעילות החברה".

כאמור, זהו לא המקרה הראשון שבו יזם נדל"ן מחליט להיכנס לתחום הקנאביס הרפואי בארץ. לפני ימים אחדים פורסם כי ברק רוזן מקבוצת הנדל"ן קנדה ישראל החליט להוביל השקעה של 24 מיליון שקל בחברת קנביט פארמסוטיקלס המגדלת ומשווקת קנאביס רפואי.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן

אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ברק רוזןעידו חג'ג'צחי חג'ג'קבוצת חג'ג'קנאביס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...