בעלי קנדה ישראל ברק רוזן מוביל השקעה של 24 מיליון שקל בקנביס

רוזן מוביל קבוצת משקיעים שתקבל 52% ממניות קנביט שנסחרת בבורסת ת"א • הוא לא יכהן כנושא משרה • דוברת קנדה ישראל: "לא ניתן להשיג תגובתו"

שיתוף הכתבה
ברק רוזן ברק רוזן

ברק רוזן, בעל השליטה בקבוצת הנדל"ן קנדה ישראל לצד אסי טוכמאייר, נכנס להשקעה בתחום החם ביותר בבורסה בת"א בימים אלה – קנביס. רוזן מוביל קבוצת משקיעים אסטרטגיים להשקעה בהיקף 24 מיליון שקל בחברת קנביט פארמסוטיקלס הנסחרת ברשימת השימור בבורסה לניירות ערך בת"א. 

קנביט דיווחה לבורסה, כי תמורת ההשקעה יוקצו בהקצאה פרטית לקבוצת המשקיעים בראשות רוזן 9.96 מיליון מניות שמהוות 52.18% מההון המונפק של החברה. ההשקעה משקפת למניות החברה מחיר של 2.41 שקלים למניה, נמוך בכ-73% ממחיר הבסיס של המניה הבוקר בבורסה.

בדיווח הודגש כי רוזן לא יכהן כנושא משרה בקנביט והינו משקיע בלבד (כן יהיה בעל עניין). דוברת קנדה ישראל מסרה למרכז הנדל"ן כי "לא ניתן להשיג את תגובתו של רוזן".

קנביט מעריכה כי ההשקעה שמוביל רוזן תסייע לה לצאת מרשימת השימור של הבורסה, שבה נסחרות מניות שלא עומדות בכללים שחברה ציבורית צריכה לעמוד בהם כדי שמניותיה יועמדו למסחר בפני המשקיעים. ירון רצון, מנכ"ל קנביט, מסר: "אנו מברכים על הסכם ההשקעה עם אנשי עסקים מהשורה הראשונה במשק. אנו מאמינים כי מדובר באבן הדרך המשמעותית של חברת קנביט עד כה. אנו מעריכים כי התקשרות עם קבוצת המשקיעים תסייע לחברה לגייס לשורותיה נושאי משרה ומומחים מובילים במשק הישראלי וכן לסייע בפיתוח הקשרים הבינלאומיים של החברה".

ההשקעה כפופה למספר תנאים מתלים שאם לא ימולאו עד ל-1 ביוני (עם אפשרות להארכה ע"י הצדדים) היא תתבטל.

קנביט נסחרת בבורסה בשווי של 81 מיליון שקל לאחר זינוק של 71.5% בערכה מתחילת השנה. החברה עוסקת בגידול ושיווק קנאביס רפואי. היא מחזיקה ברישיונות זמניים לריבוי וגידול קנאביס רפואי מטעם היחידה לקנאביס רפואי של משרד הבריאות, ומפעילה חוות גידול במועצה האזורית תמר בשטח של כ-23 דונם. 

קנדה ישראל של ברק רוזן עוסקת באיתור, ייזום והשבחת נכסים ופועלת באמצעות החברה הציבורית ישראל קנדה ושלוש חברות פרטיות. החברה בנתה והשקיעה במשך שני עשורים בפרויקטי נדל"ן בארץ ובעולם - מפרויקטים יוקרתיים למגורים, דרך נכסים מסחריים ושאר שטחים נבחרים. 

החברה נסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של כ-760 מיליון שקל לאחר זינוק של מאות אחוזים בערכה בשנים האחרונות. פעילותה מתמקדת בהקמת פרויקטי נדל"ן, ייזום וניהול קבוצות רכישה, השקעה בקרקעות ונדל"ן מניב. רוב הפרויקטים של החברה מרוכזים בתל אביב, הרצליה פיתוח ורמת השרון. היא משקיעה בכל פרויקט הון עצמי נמוך יחסית ומגייסת שותפים עסקיים להם.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן

אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הבורסה בתל אביבברק רוזןאסי טוכמאיירקנדה ישראלקנאביסקנביטירון רצון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...