סמנכ"לית ההתחדשות של עזרה ובצרון מונתה למשנה למנכ"ל אנשי העיר

גיליה ברגר קוליץ (47) ששימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית ההתחדשות העירונית בחברה העירונית של עיריית תל אביב-יפו, עוברת לשוק הפרטי ומצטרפת לקבוצת רוטשטיין

שיתוף הכתבה
גיליה ברגר קוליץ (דורון סהר)גיליה ברגר קוליץ (דורון סהר)

קבוצת רוטשטיין הודיעה אתמול (ג') על מינויה של האדריכלית גיליה ברגר קוליץ למשנה למנכ"ל בחברת הבת  אנשי העיר , העוסקת בהתחדשות עירונית.

  
ברגר קוליץ, בת 47 מתל אביב, בעלת תואר ראשון באדריכלות ותואר שני בהיסטוריה ופילוסופיה של המדע מאוניברסיטת תל אביב, שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית התחדשות עירונית בעזרה ובצרון. לפני כן כיהנה כמנהלת מחלקת תכנון מבני ציבור בעיריית תל אביב יפו. עם מינויה צמח מספר הנשי בתפקידי סמנכ"ל בחברת אנשי העיר לארבע מתוך חמישה בסך הכל.

חברת אנשי העיר מקבוצת רוטשטיין הוקמה ב-2007 ועוסקת בייזום, ניהול ובניה של פרויקטים. החברה מתמקדת בתל אביב יפו, וברזומה שלה למעלה מ- 60 פרויקטים.

מנכ"ל אנשי העיר , רון חן: "גיליה מביאה עמה ניסיון עסקי רב ויכולות מגוונות שיסייעו לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית בעיר תל אביב. היכרותה הקרובה עם פרויקטים מסוג זה, תהווה נכס לחברה ותמשיך את תנופת ההצלחה שלה".

ברגר קוליץ: "את חברת אנשי העיר למדתי להכיר בשנתיים האחרונות כחברה שבונה שותפות אמיתית ואמון עם בעלי הדירות. אני גאה להצטרף לקבוצה נהדרת, חדשנית ומובילה בתחום, ומצפה לפרק הבא שלנו- הישגים משמעותיים בתחום ניהול ובניה של פרויקטים וקהילות בהתחדשות העירונית בתל אביב-יפו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גיליה ברגר קוליץאנשי העירקבוצת רוטשטייןרון חןעזרה ובצרון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...