הוותמ"ל הפקידה תוכנית התחדשות באשדוד הכוללת הקמת 1,436 דירות

התוכנית היא עבור מתחם הרותם פלדות שברובע ח' של העיר, על שטח של 155 דונם, וכוללת הריסה של 308 יחידות דיור קיימות. במסגרת התוכנית יוקמו 14 מגדלים של 31-26 קומות, ועוד תשעה בבנייה מרקמית, בני תשע עד עשר קומות

שיתוף הכתבה
תצלום אוויר של שטח התוכנית (גיל מינסטר ו-וולטר שיינקמן)תצלום אוויר של שטח התוכנית (גיל מינסטר ו-וולטר שיינקמן)

הוותמ"ל הפקידה תוכנית פינוי בינוי במתחם רותם פלדות ברובע ח' באשדוד, שבמסגרתה ייהרסו 308 יחידות דיור קיימות וייבנו 1,436 חדשות. על פי מדיניות העירייה 30% מהיחידות שבתוכנית יהיו קטנות, 40% בגודל בינוני ו-30% גדולות. בפרויקט יישנו 14 מגדלים – חמישה בני 31-26 קומות, ותשעה בבנייה מרקמית של תשע עד עשר קומות. את התוכנית לפרויקט הכינו האדריכלים גיל מינסטר ו-וולטר שיינקמן.

התוכנית, שתהיה על שטח של 155 דונם, תוקם לאורך צדו הדרומי של רחוב הרותם, כולל חזית לשדרות הפרחים, ולרחובות הנורית ומבוא השרביטן. בתחום המתחם המוצע להתחדשות נכלל  מתחם פלדות, שכולל דיור ציבורי וממוקם בצומת של הרותם והפרחים, אך לא צפוי בו שינוי במספר הדירות. כמו כן, יוקם חניון תת קרקעי בן שלוש קומות, המשותף לכל הבניינים שייבנו.

עוד במסגרת התוכנית, יוקמו מבני ציבור כמו בתי ספר, מרכז שיטור קהילתי, תחנת כיבוי אש ועוד. בתוכנית נכתב גם על ייעוד של חלק מהדירות לשכירות ארוכת טווח, אך כרגע אין נתונים על מספר הדירות שיוקצו לנושא. שטחי המסחר שבתוכנית יהיו בהיקף שלא יעלה על 10% מסך כל זכויות הבנייה שבמגרש.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאשדודרובע ח'רותם פלדותותמ"ל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...