איחוד משפחות: משרדו של צבי שוב מתמזג לתוך שוב ושות' שבבעלות אחיו

לפני 17 שנים פרש עו"ד צבי שוב מהמשרד שהקים אביו, עו"ד משה שוב ז"ל, על מנת להקים משרד עצמאי. כעת מתמזג משרדו אל תוך שוב ושות' שמנהל כיום אחיו שמואל, ושבו שותפים 3 אחים נוספים. בסך הכל צפוי המשרד הממוזג לכלול למעלה מ-30 עורכי דין

שיתוף הכתבה
עורכי הדין צבי שוב ושמואל שוב (ליאת מנדל, סטודיו תומס)עורכי הדין צבי שוב ושמואל שוב (ליאת מנדל, סטודיו תומס)

מיזוג משמעותי בעולם משפטני המקרקעין: " צבי שוב משרד עורכי דין" שבבעלות עו"ד צבי שוב מתמזג לתוך משרד שוב ושות' שהוקם על ידי אביו של צבי, עו"ד משה שוב. כיום עומד בראש המשרד אחיו עו"ד שמואל שוב המשמש כשותף מנהל ושלושה אחים נוספים: עורכי הדין אביעד שוב, נעמה שיף ומלי רוזנבלום, משמשים בו כשותפים. כעת צפוי המשרד הממוזג לכלול למעלה מ-30 עורכי דין, דבר אשר צפוי להפוך אותו לאחד המשרדים הגדולים בארץ בתחום המקרקעין, אם לא הגדול שבהם.

בשבוע שעבר עדכן עו"ד צבי שוב את לקוחותיו במהלך: "אני שמח לבשר לך כי צוות משרדי ואני ממזגים את פעילותינו לתוך משרד עורכי הדין שוב ושות', שהוקם על ידי אבי, משה שוב ז"ל, ושבו אני התחלתי את דרכי המקצועית", כתב." לאחר למעלה מ – 17 שנים שבהן יצאתי לדרך עצמאית והקמתי את משרדי שהפך במהלך שנות פעילותו למשרד מוביל המדורג בצמרת דירוגי עורכי הדין בתחומי התכנון והבנייה והנדל"ן, החלטתי לאחד כוחות ולחזור לצור מחצבתי יחד עם מרבית צוות משרדי, ולהמשיך לתת לכם את כל השירותים במסגרת המשרד הממוזג".

עו"ד שמואל שוב, השותף מנהל במשרד שוב ושות' אמר בעקבות המהלך כי "שובו של צבי למשרד שוב ושות' עם צוות משרדו יאפשר לנו להרחיב את פעילות המשרד ולספק ללקוחותינו, ללקוחות משרדו של צבי שוב ולרבים חדשים נוספים, שירות מיטבי ומקצועי בכל תחומי הנדל"ן השונים לרבות תכנון ופיתוח נדל"ן, ייצוג בעסקאות מקרקעין כולל המורכבות ביותר, מיסוי מקרקעין ומיסוי עירוני, התחדשות עירונית , הליכי איחוד וחלוקה, ייצוג בבתי המשפט ובוועדות התכנון ועוד".

עו"ד צבי שוב התייחס אף הוא ואמר כי "משרד שוב ושות', שהוקם על ידי אבינו, משה שוב ז"ל, ושבו אני התחלתי את דרכי המקצועית, הוא אחד ממשרדי עורכי הדין הוותיקים, המוערכים והמובילים בתחום המקרקעין, התכנון והבנייה וההתחדשות העירונית. החלטתי לחזור לצור מחצבתי יחד עם צוות המשרד שלי ואני מאמין כי שילוב הכוחות יאפשר לנו להרחיב עוד את הפעילות ולספק שירות מקצועי לכלל הלקוחות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד עו"ד שוב ושות'שמואל שובצבי שובאביעד שובנעמה שיףמלי רוזנבלום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...