זרוע הפארקים הלוגיסטיים של הכשרת הישוב MLP גייסה 140 מיליון שקל בהנפקה

בהנפקה השתתפה גם הכשרת הישוב בהיקף של כ-57.6 מיליון שקל וכך שמרה על שיעור אחזקה של 41.3% בחברה. במקביל, דיווחה הכשרת היישוב כי השלימה את השלב המוסדי בהנפקת אג"ח בסך 460 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
עופר נמרודי (רמי זרנגר)עופר נמרודי (רמי זרנגר)

הכשרת הישוב בשליטת עופר נמרודי מדווחת היום (א') כי זרוע הפארקים הלוגיסטיים MLP שבשליטתה ואשר נסחרת בבורסה בוורשה שבפולין, השלימה גיוס הון בסך השווה לכ-139.5 מיליון שקל. בהנפקה השתתפה גם הכשרת הישוב בהיקף של כ-57.6 מיליון שקל ובכך שמרה על שיעור אחזקתה בחברה ברמה של 41.3%. 

מהחברה נמסר כי גיוס ההון התבצע כדי לתמוך בתנופת ההתרחבות של MLP, כחלק מתכנית הפיתוח העסקי שלה לשנים הבאות. MLP מחזיקה כיום 20 פארקים לוגיסטייים בפולין, גרמניה, אוסטריה ורומניה. סך השטחים המושכרים שמחזיקה החברה עומד כיום על כ-930 אלף מ"ר בשיעור השכרה של כ-100% בקירוב, לאחר שמתחילת השנה חתמה MLP על חוזי שכירות בהיקף של כ-270,000 מ"ר, גידול של כ-83% לעומת שנה קודמת. נוסף על כך, נמצאים בהקמה שטחים בהיקף של כ-150 אלף מ"ר נוספים. על פי תוכניתה של החברה, בכוונתה להגדיל במהלך השנים הקרובות את סך שטחי הפארקים המושכרים לרמה של כ-1.6 מיליון מ"ר. 

הכשרת הישוב הכניסה 534 מיליון שקל בינואר-ספטמבר 2022 – פי 2 לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה והרווח זינק ב- 156%, בעיקר הודות לפעילות בפולין.

MLP רשמה רווח תפעולי של כ-94 מיליון שקל - עלייה של כ-25%. לטענת החברה, העלייה בשקלים אינה מבטאת את מלוא הצמיחה במטבע הפעילות של MLP. נכון לסוף הרבעון השלישי של 2022 השווי הנכסי הנקי שלה עומד על* 2.4 מיליארד זלוטי.

במקביל, דיווחה הכשרת הישוב, כי השלימה את השלב המוסדי של הנפקת איגרות חוב. החברה מנפיקה 2 סדרות חדשות של איגרות חוב (24 ו-25),סדרה אחת מובטחת באמצעות שעבוד על מגדל "שבעת הכוכבים" בבני ברק, שלאחרונה דיווחה החברה שחתמה בו על חוזה שכירות בהיקף כ-18,000 מ"ר. ההנפקה נהנתה מביקושים גבוהים של למעלה מ-700 מיליון שקל, מתוכם בחרה החברה לגייס כ-460 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עופר נמרודיהכשרת הישובMLP
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...