הודות לפעילות בפולין והשכרות במגדל שבעת הכוכבים: הרווח הנקי של הכשרת הישוב זינק ב-156%

החברה רשמה גם עלייה של 24% ב-NOI. עליית ערך הנדל"ן להשקעה שלה הסתכמה בכ-587 מיליון שקל, מהם 482 מיליון שקל בגין נכסים בחו"ל, וכ-105 מיליון שקל בגין נכסים בישראל. להכשרת הישוב יש צבר של כ-26 אלף יחידות דיור פוטנציאליות בהתחדשות עירונית, מהן כ-6,500 עם תב"ע מאושרת

שיתוף הכתבה
עופר נמרודי (רמי זרנגר)עופר נמרודי (רמי זרנגר)

הכשרת הישוב פרסמה היום (ב') את דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של 2022. החברה רשמה ברבעון שעבר זינוק של 156% ברווח הנקי, ל-471 מיליון שקל לעומת 184 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. 

עוד דיווחה החברה שה-NOI (הכנסה תפעולית נטו) עלתה בכ-24% ל-176 מיליון שקל, לעומת 142 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. סך המזומנים ושווי המזומנים והשקעות לזמן קצר במאזן המאוחד הסתכם בכ-481 מיליון שקל, וההון העצמי הסתכם בסוף הרבעון השלישי בכ-2.45 מיליארד שקל (1.44 מיליארד שקל לבעלי המניות). עליית ערך הנדל"ן להשקעה שלה הסתכמה בכ-587 מיליון שקל, מהם 482 מיליון שקל בגין נכסים בחו"ל (פארקים לוגיסטיים),וכ-105 מיליון שקל בגין נכסים בישראל.

הכשרת הישוב ציינה בדו"חות את העסקים שקידמה השנה עד למועד הדיווח, בהם זרוע הפארקים הלוגיסטיים MLP שרשמה רווח התפעולי של כ-94 מיליון שקל - עלייה של כ-25%. לטענת החברה, העלייה בשקלים אינה מבטאת את מלוא הצמיחה במטבע הפעילות של MLP, זלוטי, שהיתה בשיעור שיא של 37%. נכון ליום המאזן, ל- MLPיש פארקים המניבים הכנסות, עם שטחים מושכרים בתפוסה של כ-100%, בהיקף כולל של כ-918 אלפי מ"ר.

עוד דיווחה החברה שהעבודות במגדל שבעת הכוכבים במתחם BBC בבני ברק צפויות להסתיים בקרוב. החברה חתמה על הסכמי שכירות לשטחים בהיקף כולל של כ-28 אלף מ"ר, המהווים כ-55% מהשטחים שבבעלות החברה במגדל. בתחום ההתחדשות העירונית, לחברה יש צבר של כ-26 אלף יחידות דיור פוטנציאליות, מהן כ-6,500 עם תב"ע מאושרת. במסגרת הזרוע הזו, אושרה ביולי 2022 התב"ע למתחם בשכונת בן גוריון ברמלה, שכוללת 3,094 יחידות דיור, מהן 2,086 דירות המיועדות לשיווק על ידי היזם.

מנכ"ל הכשרת הישוב, עופר נמרודי, מסר לאחר פרסום הדו"חות כי "ב-MLP אנחנו מציגים באופן עקבי תוצאות חזקות מאוד, עם פורטפוליו יציב ואיכותי שנמצא בתפוסה של כמעט 100%, ואנו ממשיכים במאמצינו להרחיב משמעותית את הפעילות. לגבי פעילות ההתחדשות העירונית, אנו רואים את 2023 כשנה שתהווה קפיצת מדרגה, עם התחלות בנייה בהיקף משמעותי. החברה נהנית מאיתנות, נזילות וגמישות פיננסית, וערוכה להמשך יישום תוכניותיה העסקיות, תוך המשך מיקוד בתחומי הפעילות". 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עופר נמרודיהכשרת הישובMLPדו"ח רבעוני
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...