יובלים ויוקה פארק רכשו קרקע באזור התעשייה סגולה בפ"ת תמורת 165 מיליון שקל

השותפות שלהן עם עוד שני גורמים פרטיים מימשה את האופציה לרכישת הקרקע, בשטח של 22 דונם באזור התעשייה סגולה. הפרויקט שיוקם על שטח יכלול מבנה תעשייתי רב שימושי בשטח של כ-65 אלף מ"ר. ההשקעה המוערכת בפרויקט היא כ-560 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
איציק ברוך (כפיר זיו)איציק ברוך (כפיר זיו)

קבוצת יובלים הודיעה אתמול (ב') כי השותפות שלה עם יוקה פארק, צד שלישי וצד רביעי, מימשה את האופציה לרכישת קרקע להקמת פרויקט יו-פארק באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה. יובלים, יוקה פארק וצד ג' מחזיקים ב-95% מהקרקע, ואילו הצד הרביעי מחזיק ב-5% מהקרקע. הצד השלישי והרביעי הם רוכשים פרטיים. השותפות ישלמו סכום כולל של 165 מיליון שקל, לא כולל מע"מ, ועוד 4.2 מיליון שקל בגין החזר הוצאות. האופציה נרכשה בספטמבר 2021.

הפרויקט ממוקם ברחוב גליס, במרכז אזור התעשייה סגולה, ויכלול הקמת מבנה תעשייתי רב שימושי בן חמש-שש קומות, בשטח כולל של כ-65 אלף מ"ר ברוטו, על מגרש ששטחו הכולל כ-22 דונם. הפרויקט מיועד לשימושים מעורבים של מסחר, תעשייה קלה ולוגיסטיקה זעירה, ונבנה בקומות עם רמפות וגישה ישירה לכלי רכב. ההשקעה הכספית המוערכת בפרויקט היא כ-560 מיליון שקל.

נכון למועד הדיווח, נחתמו הסכמי מכר מותנים למכירת יחידות בפרויקט בסך של כ-313 מיליון שקל בתוספת מע"מ. החברה מעריכה כי ברבעון הראשון של 2023 יתקבל היתר בנייה להקמת הפרויקט. החברה ושותפיה בפרויקט חתמו לפני כשנה עם הקבלן המבצע, שובל נחשון, לביצוע כל העבודות והשירותים לצורך הקמת הפרויקט. 

הדמיה של הפרויקט בפתח תקווה (דיוויז'ן 3)הדמיה של הפרויקט בפתח תקווה (דיוויז'ן 3)


יובלים , בבעלות איציק ברוך, פועלת משנת 2000 בתחום הנדל"ן בישראל ומתמחה בייזום, תכנון, פיתוח והקמה של פרויקטים נדל"ניים. לפני כשבועיים אישרה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב-יפו להפקדה שתי תוכניות של יובלים סיטי במתחם חסן ערפה בתל אביב, שבמסגרתן ייבנו שלושה מגדלים הכוללים 291 יחידות דיור, כולל דיור בר השגה לשכירות ארוכת טווח וכ-100 אלף מ"ר לתעסוקה, מסחר ושטחים ציבוריים.
 
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:איציק ברוךיוקה פארקאזור התעשייה סגולהפתח תקווה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...