אשטרום הנדסה תבנה את פרויקט "מכבי יפו" של אשדר ואקרו בדרום ת"א עבור 318 מלש"ח

אשדר השייכת גם היא לקבוצת אשטרום הודיעה הבוקר כי התקשרה עם אשטרום לבניית הפרויקט לבניית 350 דירות אותו היא מקדמת יחד עם אקרו. להקמת מיזם נוסף ברחוב מבצע קדש בצפון ת"א התקשרה החברה עם אשטרום בניה צפון עבור כ-100 מלש"ח

שיתוף הכתבה
גיל גירון מנכ"ל אשטרום (ישראל הדרי) וארנון פרידמן מנכ"ל אשדר (יח"צ)גיל גירון מנכ"ל אשטרום (ישראל הדרי) וארנון פרידמן מנכ"ל אשדר (יח"צ)

חברת אשדר מקבוצת אשטרום דיווחה היום (א') על שתי התקשרויות לביצוע פרויקטים ביוזמת החברה שאושרו על ידי דירקטוריון החברה, בצפון ובדרום תל אביב, במסגרתן ייבנו 419 דירות בסך הכל. שווי ההתקשרויות, שתיהן עם חברות בנות של אשטרום, עומד על כ־418 מיליון שקלים.

העסקה הגדולה יותר, המקודמת בשיתוף  אקרו נדל"ן ייזום, היא במסגרת פרויקט GO YAFO TEL AVIV (מכבי יפו). במסגרת התוכנית צפויים להיבנות 5 מבנים בני 15-16 קומות הכוללים 350 יח"ד, מתוכן 163 דירות עבור רוכשי מחיר למשתכן , 3 דירות למדינת ישראל ו–184 הדירות הנותרות המיועדות לשיווק בשוק החופשי יחד עם שטחי מסחר בקומת הקרקע מעל שלושה מפלסי חניה תת קרקעית. היתרי הבנייה של הפרויקט מיועדים להתקבל עד סוף 2023. על פי ההסכם, הקבלן יסיים את העבודות תוך 38 חודשים ממועד צו התחלת העבודה.

בגין ביצוע עבודות הבניה כולל עבודות הפיתוח, תשלם השותפות לקבלן, אשטרום הנדסה ובניה, סך של 297 מיליון שקלים בתוספת של 21.6 מיליון שקלים על פי ניתוח כמויות בהתאם למחירי היחידה שנקבעו בהסכם לעבודות הביסוס וכן בתוספת מע"מ כדין. סכום התמורה יהיה צמוד למדד תשומות הבניה. סכום התמורה ישולם בהתאם לקצב התקדמות ביצוע עבודות הבניה, בהתאם לחשבונות חלקיים שיוגשו אחת לחודש ויאושרו על ידי המפקח, כהגדרתו בהסכם. החשבונות המאושרים ישולמו בתנאי שוטף +45.

העסקה השנייה, מציעה הקמת בניין בן 18 קומות הכולל 69 יח"ד ו־3 קומות חניה מקורה ברחוב מבצע קדש בשכונת מעוז אביב בצפון תל אביב. בעסקה זו, תתקשר החברה עם אשטרום בניה צפון שתשמש כקבלן הפרויקט לו התקבל היתר בניה . על פי ההסכם, הקבלן יסיים את העבודות תוך 37 חודשים ממועד צו התחלת העבודה ועד לקבלת אישור אכלוס לאחריו צפוי פרק זמן של כחודשיים נוספים לפני מסירת הדירות לרוכשים. הצו צפוי להתקבל בחודש הבא כך שנכון לדיווח זה מועד הסיום הצפוי הוא ינואר 2026.

החברה תשלם לקבלן סכום של כ־100 מיליון שקלים בתוספת מע"מ עבור הפרויקט. סכום התמורה יהיה בצמוד למדד תשומות הבניה לפי בסיס חישוב של 126.1 נקודות. התמורה תשולם בהתאם לקצב התקדמות ביצוע עבודות הבניה, בהתאם לחשבונות חלקיים שיוגשו אחת לחודש ויאושרו על ידי המפקח, כהגדרתו בהסכם. החשבונות המאושרים ישולמו בתנאי שוטף +35. בנוסף, התמורה כוללת עד 6 חודשי שימוש בגנרטורים נייידים עבור הזנת חשמל לאתר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשטרוםאשדרתל אביבאקרו נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...